علی فتح الله زاده

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: بزودی لیست بدهی های زمان مدیریت خودم را منتشر می کنم که اگر فدراسیون همکاری می کرد استقلال این همه بدهی جمع شده نداشت.

به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درخصوص عملکرد آبی پوشان در فصل گذشته و کسب مقام سومی توسط این تیم صحبت‌هایی انجام داد. که در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* استقلال می تواند با قهرمانی جام حذفی هواداران را خوشحال کند

با توجه به شرایطی که استقلال در ابتدای فصل داشت و امتیازهایی که این تیم از دست داد، رسیدن به مقام سومی خوب بود، ضمن اینکه استقلال می‌تواند با قهرمانی در جام حذفی هوادارانش را خوشحال کند. امیدوارم استقلال در جام حذفی و ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم موفق باشد و هوادارانش را خوشحال کند.

* به افتخاری اطلاعات غلط می دهند

افتخاری مدیری است که تلاش می‌کند، ولی برخی از اطرافیانش، اطلاعات نادرستی به او می‌دهند افتخاری باید رفتار خوبی با قدیمی‌ها و پیشکسوتان استقلال داشته باشد به‌عنوان مثال خیلی از بدهی‌ها که باعث بسته شدن پنجره استقلال در نقل‌وانتقالات شد، به نام من ثبت شد، در صورتی که این‌طور نبود. به‌قول آقای قلعه‌نویی کلهمِ بدهی‌ها را به نام من نوشتند در حالی که این‌طور نبود.

* از افتخاری گلایه دارم

من به‌زودی لیست بدهی‌های زمان مدیریتم را منتشر خواهم کرد که هشت تا 9 میلیارد تومان بود. قطعاً اگر سازمان تربیت‌بدنی وقت همکاری می‌کرد آن زمان نیز این بدهی‌ها پرداخت می‌شد. من از آقای افتخاری گلایه دارم و اگر با من صحبت می‌کرد اطلاعات لازم را در این زمینه به او می‌دادم.

* جباری می توانست به استقلال کمک کند

نمی‌خواهم به موضوع جباری ورود یا دخالت کنم، ولی باید بگویم که جباری برای استقلال زحمت کشیده است. او می‌توانست در استقلال بماند و به این تیم کمک کند.

* مسئولان فدراسیون صحبت های کریمی را بشنوند

اعتقاد من این است که اکثر حرف‌های کریمی در مورد مشکلات فوتبال و مسائلی که در این مدت مطرح کرده، درست است. او برای فوتبال ایران زحمت کشیده است و قطعاً از سر دلسوزی این حرف‌ها را می‌زند. درست نیست که ما حرف‌های سرمایه‌های‌مان را نادیده بگیریم و اعتقاد دارم که رئیس فدراسیون باید حرف‌های کریمی را بشنود.

* نمی توانم در تراکتورسازی کار کنم

مدیریت باشگاه بزرگ تراکتورسازی برای من افتخار است و حتی زمانی که این تیم به لیگ برتر صعود کرد، بنده یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی بودم. کارهای بنده در تهران است و قبلاً هم گفته‌ام که نمی‌توانم در شهرستان باشم، حتی مدتی پیش هم مدیریت یکی از تیم‌های شهرستانی به من پیشنهاد شد که قبول نکردم. من فقط برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت دارم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار