حواشی فینال جام حذفی

با وجود حساسیت زیاد بازی و جو خاص ورزشگاه تعداد نیروهای یگان ویژه حاضر در ورزشگاه کم به نظر می رسد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم های فوتبال استقلال تهران  و خونه به خونه در فینال جام حذفی 96/97 از ساعت 19:15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه اروند خرمشهر به مصاف هم می‌روند.

حواشی دیدار دو تیم را در زیر می خوانید:

* وینفرید شفر سرمربی آلمانی استقلال پیش از شروع مسابقه به سمت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم خونه به خونه بابل رفت و با آن خوش بش گرمی کرد. 

* نیمکت دو تیم با قرعه‌کشی تعیین شده و هواداران خونه به خونه پشت نیمکت استقلال هستند و هواداران استقلال پشت نیمکت خونه به خونه قرار دارند.

* در دقایق ابتدایی شروع مسابقه، سرمربی و سرپرست خونه به خونه به داور معترض شدند. 

* در فهرست ابتدایی که تیم خونه به خونه ارائه کرده بود نام یک بازیکن به نام سعید ذکر شده بود که حتی نام خانوادگی هم نداشت و در نهایت، ناظر مسابقه نام این بازیکن را از فهرست حذف کرد. 

* جام قهرمانی حذفی در کنار زمین در مقابل میز داور چهارم قرار داده شده است. 

* اسکوربورد ورزشگاه زمان مسابقه را نمایش نمی‌دهد فقط دو عدد صفر روی آن درج شده است به رنگهای آبی و قرمز و فقط نتیجه بازی را نمایش می‌دهد. 

پرچم بزرگی را هواداران استقلال به اهتزاز در ‌آوردند که روی ‌آن نوشته شده بود استقلال قهرمان آسیا.

* یکی از تماشاگران تیم استقلال به دلیل پرتاب سنگ توسط تماشاگران خونه به خونه با آسیب‌دیدگی از ناحیه دست روبه‌رو شد و بلافاصله توسط تیم پزشکی مستقر در ورزشگاه تحت درمان قرار گرفت.

*‌ تماشاگران بابلی که از ساعت‌ها قبل از بازی دائما الفاظ رکیک علیه مسئولان سازمان لیگ و بازیکنان استقلال به کار می‌بردند در شروع مسابقه پس از درگیری با ماموران نیروی انتظامی به شکستن صندلی‌ها و پرتاب سنگ روی آوردند.

* خبرنگاران که در جایگاه بین هواداران دو تیم قرار داشتند مورد اصابت صندلی‌های شکسته و سنگ‌ها قرار گرفتند و مجبور شدند از جایگاه خود فرار کنند!

* ماموران یگان ویژه، وقتی جو سکوهای طرفداران خونه به خونه را دیدند امنیت را در این قسمت بیشتر کردند. حتی برخی از این ماموران مورد ضرب و شتم تماشاگران قرار گرفتند و این مسئله با اعتراض شدید برخی ماموران همراه شد. اگرچه تعداد ماموران خیلی کمتر از آن است که بتوانند جو را آرام کنند.

* اتفاقات رخ داده در حالی پیش آمد که هنوز بازی شرایط عادی خود را طی می‌کند و مشخص نیست اگر بازی به جنجال کشیده شود چه تضمینی وجود دارد که تماشاگران دو تیم و البته خبرنگاران سالم از ورزشگاه خارج شوند!

* مربیان دو تیم قبل از شروع بازی خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.

* یکی از ماموران که مورد ضرب و شتم هواداران قرار گرفته دست بردار نبوده و هرطور شده می‌خواست هوادارانی که او را کتک زده‌اند را دستگیر کند اما آنها متواری شدند.

* اسکوچیچ چند بار به داور بازی اعتراض کرد که زرگر از او خواست اعتراض نکند اما سرمربی خونه به خونه با دستانش اشاره کرد که صحنه رخ داده در محوطه جریمه استقلال را دیده که پنالتی شده است.

* به صورت مهدی رحمتی لیزر انداختند و همین موضوع باعث شد داور بازی را متوقف کرد.

* بعداز گل تیام هواداران تیم استقلال اقدام به آتش‌بازی در ورزشگاه کردند که صحنه‌های عجیبی رقم خورد.

* مهاجم سنگالی تیم استقلال بعد از گل اول از ناحیه مچ پا آسیب دید و جای خود را به علی قربانی داد.

* ورود جیمی‌ جامپ‌های مختلف به درون زمین از ابتدای بازی کار مأموران مستقر در ورزشگاه را سخت کرده و هر لحظه این اقدام تکرار می‌شود.

* در دقایقی پایانی نیمه اول امید نورافکن نسبت به خطای بازیکن خونه به خونه معترض شد و وی را هل داد که داور به این بازیکن کارت زرد نشان داد.

* گرمای هوا و نبود آب در ورزشگاه باعث شد تماشاگران به دنبال آب باشند. جالب اینکه یک بستنی‌فروش با دو کارتن بستنی به سمت جایگاه خبرنگاران آمد و در مدت کوتاهی، تمام بستنی‌های خود را با قیمت چند برابر فروخت!

* هنگامی که روزبه چشمی درون محوطه جریمه خونه به خونه سرنگون شد شفر اعتقاد به ضربه پنالتی داشت و به همین دلیل به تیم داوری اعتراض کرد.

نیمه اول دیدار دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

* در دقیقه ۴۸ مسابقه بازیکن تیم فوتبال خونه‌به‌‌خونه بابل در منطقه جریمه استقلال سرنگون شد اما داور پنالتی نگرفت که این موضوع با اعتراض شدید اسکوچیچ به تیم داوری همراه شد. سرمربی تیم خونه‌به‌خونه بابل درحالی‌که با حرکات دستش چهارگوشه محوطه جریمه را نشان می‌داد به داور چهارم اعلام کرد که قاضی میدان باید اعلام پنالتی می‌کرد.وی به شدت از این تصمیم ناراحت بود.

* بعد از تعویض روزبه چشمی و حضور فرشید باقری در زمین هافبک شماره ۴ و ملی‌پوش استقلال حرکت عجیبی انجام داد. چشمی درحالی‌که ناراحت به نظر می‌رسید دستش را روی دهانش قرار داد و به سمت ساناک و طاهری رفت و با آنها صحبت کرد.

* عملکرد ضعیف فرشید اسماعیلی در نیمه دوم باعث شد تا وینفرد شفر با حرکات دست از وی بخواهد تا جدی‌تر به بازی ادامه بدهد.

* حضور پی در پی تماشاگران در زمین در حین برگزاری مسابقه باعث شد تا مأموران یگان ویژه در جایگاه‌های مختلف استادیوم مستقر شوند

*‌ تعدادی از جانبازان جنگ تحمیلی به نیمکت خونه‌به‌‌خونه مشغول تماشای مسابقه هستند.

* در دقیقه ۶۰ بازی موقعیت خوبی نصیب بازیکنان خونه‌به‌‌خونه شد که این موضوع واکنش مهدی رحمتی را در پی داشت، دروازه‌بان استقلال به شدت به عملکرد مدافعان انتقاد کرد.

* در اوایل نیمه دوم کمک داور اول دیدار فینال جام حذفی مصدوم شد و کادر پزشکی استقلال او را درمان کردند.بازی به همین دلیل برای دقایقی متوقف شد.

* گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را حدود ۱۵ هزار نفر اعلام کرد.

* میلاد زکی پور،داریوش شجاعیان، مهدی قائدی و ارشیا بابازاده در جایگاه صدا و سیما بازی را تماشا کردند.

* هواداران خونه به خونه با پرتاب سن و صندلی به سمت تماشاگران استقلال باعث شدند تا استقلالی ها از جایگاه های خود فرار کنند!

* اعتراض عجیب شفر به داور در دقیقه ۸۲بازی صحنه عجیبی را در ورزشگاه رقم زد.

* پس از پایان بازی و قطعی شدن قهرمانی استقلال، نیمکت‌نشینان این تیم روی سر شفر ریختند و می‌خواستند او را به هوا بیندازند که سرمربی آلمانی آبی‌ها مانع این اتفاق شد.

* پس از پایان مسابقه، تماشاگران و افراد متفرقه زیادی وارد زمین شدند. برخی از آنها می‌خواستند با شفر عکس سلفی بگیرند که سرمربی استقلال، واکنش تندی نشان داد و با هُل دادن آنها، این درخواست را نپذیرفت.

* اسکوچیچ و کادر فنی خونه‌به‌خونه به سمت حسین زرگر، داور بازی حمله‌ور شدند که بازیکنان استقلال جلوی آنها را گرفتند.

* با وجود حضور افراد متفرقه و ناشناس در زمین، به خبرنگاران اجازه حضور در زمین و مصاحبه با اعضای دو تیم داده نشد.

* بازیکنان خونه‌به‌خونه پس از شکست مقابل استقلال، به سمت تماشاگران تیم خود رفتند و از آنها برای حمایتی که داشتند، تشکر کردند.

* پس از پایان بازی در سکوی هواداران استقلال درگیری پیش آمد که این طوری به نظر می‌رسد هواداران با ماموران نیروی انتظامی درگیر شده‌اند و به همین دلیل هوادارن صندلی‌های ورزشگاه را شکسته و به داخل زمین پرتاب می‌کند.

* محمدرضا ساکت، زمانی و جواد قراب  پس از پایان بازی در کنار زمین حضور دارند و منتظر آغاز مراسم جشن قهرمانی هستند.

* مسئولان مربوطه در تلاش هستند تا سکوی قهرمانی را آماده کنند و هر چه زودتر مراسم جشن قهرمانی استقلال در جام حذفی شروع شود.

* حسن زمانی و جواد قراب دو عضو هیات مدیره استقلال قصد داشتند در جشن قهرمانی حاضر باشند اما این اجازه به آن ها داده نشد.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار