رضا افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از شفر خواسته ایم بدنسازی تیم را به عهده بگیرد تا مشکلی در اوایل فصل آینده نداشته باشیم.

 

به گزارش استقلال نیوز،  رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از قهرمانی تیم استقلال در جام حذفی، در جمع خبرنگاران صحبت کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

 

* دیدار فینال جام حذفی و قهرمانی استقلال؟

در ابتدا جا دارد عنوان قهرمانی را به همه استقلالی‌ها و همچنین نمایندگان رسانه‌ها که شب و روز اخبار این تیم را پوشش می‌دادند تبریک بگویم. حساسیت فینال باعث شده بود تا کیفیت بازی پایین بیاید و استقلال مثل هفته‌های گذشته نباشد، درست است که مصدومیت‌ها خیلی من را آزار می‌داد، ولی امیدوارم مشکلات حل شود و نمی‌دانم چطور شد بازیکنان مثل روزهای قبل نبودند، این مشکلات باید ریشه‌یابی شود و با این شرایط نمی‌توانیم در آسیا نتیجه بگیریم. متأسفانه تیام هم مصدوم شد و من در رختکن دیدم که مچ پای او درد می‌کند، باید ببینم او به بازی بعد می‌رسد یا خیر. شاید بازیکنان فکر می‌کردند ما از پیش قهرمان شده‌ایم و شاید اگر بازی ادامه پیدا می‌کرد به مشکل می‌خوردیم. 

* خواسته شما از شفر چیست؟

خواسته ما این است که کارش را با موفقیت پشت سر بگذارد، او در بدنسازی تیم ما نبود، حالا می‌خواهد خودش بدنسازی را برعهده بگیرد و کار راپیش ببرد. 

* تمدید قرارداد دستیاران شفر؟

همه دستیاران شفر در استقلال می‌مانند، البته قرار است مربی بدنساز بایرمونیخ به تهران بیاید و کار بدنسازی تیم را انجام دهد، ضمن آنکه این مربی فقط ۲۰ روز با ما قرارداد می‌بندد و سپس به کشورش برمی‌گردد، البته رقم قرارداد وی را خود شفر پرداخت می‌کند چون در توافق ما چنین موضوعی آمده است. 

* آیا بویان در استقلال می ماند یا خیر؟

این بازیکن مشکلاتی دارد و شفر به من گفت که او باید یک ماه به کشورش سفر کند و با خانواده‌اش دیدار داشته باشد. طبیعتاً اگر او به کشورش سفر کند مشکلاتش حل خواهد شد و از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار می‌‌گیرد. 

* آیا کادر فنی نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد؟

به هر حال ما چون مشکل ارزی داریم باید در اینگونه مواقع مراعات کنیم و دقیقا شرایط همین طور است ما هم به شفر گفته‌ایم که نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم. 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار