بهتاش فریبا

پیشکسوت تیم استقلال گفت: قبل از بازی هم گفته بودم که قهرمانی می شویم، غیبت تیام در بازی با ذوب‌آهن اتفاق بدی است.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا  پیشکسوت استقلال  در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص قهرمانی استقلال در جام حذفی مقام سومی لیگ برتر هفدهم صحبت‌هایی انجام داد. در ادامه متن این گفت وگو را می‌خوانید:

* قهرمانی استقلال در جام حذفی؟

به مجموعه باشگاه و هواداران تبریک می‌گویم که استقلال توانست یک جام بگیرد. قبل از بازی هم گفته بودم که قهرمانی در این جام در جیب استقلال است و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. امیدوارم که استقلال در دو بازی رفت و برگشت برابر ذوب‌آهن نیز نتایج دلخواه را بگیرد و به مرحله بعدی صعود کند.

* قرار گرفتن استقلال در رده سوم جدول پایانی لیگ برتر هفدهم؟

استقلال در مجموع فصل خوبی را پشت سر گذاشت. بعد از اینکه گروه قبلی نتوانست نتیجه بگیرد، کادر فنی تغییر کرد و مصدومان هم رسیدند. شفر هم در مسائل تاکتیکی و مسائل جانبی، نظم خاصی به تیم داد و تیم در نهایت شرایط خوبی پیدا کرد. با کسب مقام سومی، صعود در آسیا به‌عنوان تیم اول گروه و قهرمانی در جام حذفی، باید گفت که استقلال فصل خوبی را پشت سر گذاشت.

* احتمال غیبت تیام به علت مصدومیت در دو بازی رفت و برگشت برابر ذوب‌آهن؟

تیام گل بسیار قشنگی را در این بازی به ثمر رساند و غیبت او در بازی با ذوب‌آهن اتفاق بدی است. این موضوع می‌تواند به استقلال آسیب برساند. البته ما علی قربانی را هم داریم و او باید در زمین مسابقه به خوبی مورد حمایت قرار بگیرد. تیام در زمین مسابقه به خوبی موقعیت گل ایجاد می‌کند و در زمینه مالکیت توپ هم به تیمش کمک می‌کند. البته نباید فراموش کرد که قربانی هم گل‌های حساسی برای استقلال زده است.

* تاثیر کمک مربی های استقلال در موفقیت این تیم؟

نقش کمک‌های شفر هم در این موفقیت مهم بود و باید از بیژن طاهری اسم ببرم که شخصیت آرامی دارد و همه بازیکنان هم او را دوست دارند. وقتی شفر می‌خواهد از موفقیت تیمش حرف بزند همیشه از اعضای کادر فنی تمجید می‌کند که این را باید برخی از مربیان ما یاد بگیرند. برخی از مربیان، بر خلاف شفر تمجید از اعضای کادر فنی را فراموش می‌کنند، ولی او در این زمینه حرفه‌ای عمل می‌کند. امیر قلعه‌نویی هم این خصوصیات را دارد که از همکارانش تمجید کند.

* تمدید قرارداد شفر با باشگاه استقلال؟

وقتی هدف باشگاه این بود که از مربی خارجی استفاده کند، بهترین گزینه شفر بود. او نتایج خوبی با استقلال گرفت و هواداران هم از عملکردش راضی هستند. امیدوارم شفر فصل آینده با استقلال موفق باشد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار