محمد نوری

پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: تیم دیگر پایتخت به بهانه ده قهرمانی در کل دوران یک ستاره به پیراهن خود اضافه کرد ستاره سوم تنها با احتساب لیگ های معتبر داخلی هم حق ماست.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری مهر درباره ستاره تیم دوم پایتخت به بهانه قهرمانی در جام های مختلف و حق استقلال برای ستاره سوم توضیحاتی داد. در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:

با همان فرمولی که پرسپولیس فصل گذشته توانست یک ستاره روی پیراهنش بگذارد، استقلال هم باید یک ستاره به دو ستاره قبلی‌اش اضافه کرده و از فصل بعد با پیراهن ۳ ستاره به میدان برود. تیم ما دو ستاره به نشانه دو قهرمانی آسیا دارد. ستاره‌هایی که تیم هایی مثل الهلال، العین و همه تیم‌های دیگری که در این مسابقات قهرمان شدند روی پیراهن شان دارند. فصل گذشته باشگاه پرسپولیس به این بهانه که تعداد قهرمانی هایش در چند تورنمنت مختلف به عدد ۱۰ رسیده یک ستاره روی پیراهنش اضافه کرد. حال اگر قرار بر این باشد که هر ۱۰ قهرمانی در لیگ های داخلی هم یک ستاره داشه باشد این حق استقلال است که یک ستاره دیگر هم به پیراهنش اضافه کرده و ۳ ستاره شود. تیم ما تاکنون ۳ بار در لیگ برتر قهرمان شده و این هم هفتمین قهرمانی اش در جام حذفی بود. ما از قهرمانی های دیگرمان در باشگاه های تهران و جام های متفرقه هم فاکتور می‌گیریم و فقط همین دو جام معتبر را حساب می‌کنیم. ما این خواسته مان را به باشگاه و آقای افتخاری منتقل می کنیم و از ایشان هم می خواهیم تا این موضوع را با جدیت پیگیری کنند. ۳ ستاره شدن پیراهن استقلال بعد از این قهرمانی حق تیم ما و هواداران آن است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
محمد
+1 #1 محمد 1397-02-15 21:46
از اقای افتخاری تقاضای پیگیری داریم این حق ماست
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار