وینفرید شفر

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار مقابل ذوب آهن گفت: گل خوردن در بازی که  تیم برتر میدان بودیم اصلا حق ما نبود.  

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال پس از دیدار رفت مقابل ذوب آهن اصفهان در مرحله 1/8 لیگ قهرمانان آسیا 2018 در نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. در ادامه متن این نشست خبری را می خوانید:

* نظر در مورد بازی

فکر می‌کنم این یکی از بهترین بازی‌هایی بود که ما انجام دادیم. ما در هر دو نیمه موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما تبدیل به گل نشدند. فوتبال همین است و در آخر یک پنالتی برای حریف گرفته و تبدیل به گل شد.وینفرد شفر در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن  و استقلال در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی یک بر صفر تیم اصفهانی به پایان رسید, اظهار داشت: فکر می‌کنم این یکی از بهترین بازی‌هایی بود که ما انجام دادیم. ما در هر دو نیمه موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما تبدیل به گل نشدند. فوتبال همین است و در آخر یک پنالتی برای حریف گرفته و تبدیل به گل شد.

* صحبت با مدیر عامل

امیدوارم مدیرعامل باشگاه تلاش بیش از صددرصدی بازیکنانم را دیده باشدوی افزود: ما چند بازیکن مصدوم داریم. یک خطا بد هم روی داریوش شجاعیان و همین‌طور امید ابراهیمی انجام شد و امیدوارم آنها برای بازی برگشت آماده شوند. تمامی بازیکنانم اندازه بیش از صددرصد توان‌شان در این بازی تلاش کردند. امیدوارم مدیرعامل باشگاه این صحنه‌ها را دیده باشد که همه اعضا برای تیم جنگیدند و امیدوارم او منظور من را فهمیده باشد. وقتی شما چنین تیمی دارید باید برای آن همه کار کنید.

 * مصدومیت مامه تیام و شجاعیان

تیام صددرصد آماده نبود. ما امروز جلسه‌ای در مورد این بازیکن داشتیم و در نهایت تصمیم گرفتیم تا او بازی نکند.

شجاعیان نیمه اول روی زمین افتاد و مصدوم شد و شاید نیاز به جراحی داشته باشد.

بازی برگشت

ما در آلمان ضرب‌المثلی داریم که می‌گوییم ما شاید بازی را باخته باشیم، اما جنگ را نباخته‌ایم. از همه تماشاگران‌مان هم که امروز به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم. حدود 30 سال پیش زمانی که مقابل لیورپول بازی داشتیم این شرایط را دیدم، اما می‌توانم الان بگویم این هواداران برای استقلال یک هویت هستند.

ما از امروز آماده بازی برگشت می‌شویم تا این نتیجه را تغییر دهیم و امیدوارم هواداران‌مان ورزشگاه را پر کنند.

قبل از پنالتی ذوب‌آهن ما 3 تا 4 موقعیت خوب گلزنی داشتیم.

شاید اگر داور پنالتی را نمی‌گرفت، این اتفاق نمی‌افتاد. ضمن اینکه قبل از آن پنالتی ما سه الی چهار موقعیت خوب گلزنی داشتیم.

* عملکرد داوران برای استقلال

می‌خواهم یک صحبت هم راجع به فینال جام حذفی داشته باشم. سرمربی خونه‌به‌خونه (اسکوچیچ) پس از آن مسابقه در مورد داور حرف زد.

من عملکردی که امروز دیدم با آن دیدار مقایسه می‌کنم و می‌بینم که داورهای ما خیلی بهتر هستند.

من الان اگر در مورد پنالتی بگویم بله، که این صحنه اصلاً پنالتی نبود، اگر هم بگویم نه، که چیز دیگری است. من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم، من می‌گویم ما بهترین داور‌ها را داریم.

* عملکرد خط هافبک استقلال و عدم خلق موقعیت 

من نمی‌توانم در مورد تیم ذوب‌‌آهن صحبت کنم، اما ما داریوش شجاعیان، بازیکن بسیار خوب‌مان را در نیمه اول از دست دادیم و مجبور شدیم بدون او بازی کنیم. بعد هم یک پنالتی به حریف دادیم. ضمن اینکه شانس‌های خوبی هم در دقایق آخر وریا غفوری و دیگر بازیکنان ما داشتند.


اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار