مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ذوب‌آهن در نیمه دوم روی ضربات ایستگاهی و اوت دستی ایجاد موقعیت کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجو مطلق پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص شکست استقلال مقابل ذوب آهن در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد. که در ادامه می خوانید:

* نیمه اول برای استقلال و نیمه دوم برای ذوب آهن بود

اگر این مسابقه را به دو قسمت تقسیم کنیم نیمه اول برای استقلال و نیمه دوم برای ذوب‌آهن بود. استقلال بازی را خوب شروع کرد و موفق شد موقعیت‌های خوبی را به وجود بیاورد، اما رشید مظاهری درون دروازه ذوب‌آهن نمایش خوبی داشت و جلوی پیش افتادن استقلال را گرفت. در نیمه دوم جریان بازی به نفع ذوب‌آهن بود که رحمتی با چند مهار خوب عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

* ذوب‌آهن در نیمه دوم روی ضربات ایستگاهی و اوت دستی ایجاد موقعیت کرد

ذوب‌آهن روی همین موقعیت‌ها موفق شد که یک ضربه پنالتی بگیرد و با همین پنالتی بازی را پیروز شود. نیمه اول استقلال پرس را از زمین حریف انجام می‌داد و سعی می‌کرد ذوب‌آهن را در زمین خودش نگه دارد، اما این تیم در جریان بازی تاکتیک‌های خوبی مقابل ذوب‌آهن نداشت.

* استقلال در کار تاکتیکی نامنظم بود

این تعویض باعث شد زور استقلال در نیمه دوم کمتر شود و ذوب‌آهن بتواند به دروازه استقلال نزدیک شود و موقعیت ایجاد کند. شفر می‌توانست در تعویض‌ها خسرو حیدری را هم به بازی بیاورد که اگر این طور می‌شد دیگر نیاز نبود جای چشمی و منتظری عوض شود. در این بازی استقلال در کار تاکتیکی نامنظم بود.

* پیروزی یک بر صفر در این بازی, هیچ تضمینی برای ذوب‌آهن در بازی برگشت نخواهد بود

در تهران شرایط فرق می‌کند و کار استقلال راحت‌تر است. امیدوارم استقلال در بازی برگشت نتیجه این بازی را جبران و به مرحله بعد صعود کند.

* استقلال در بازی برگشت به تیام نیاز دارد

ذوب‌آهن الان فقط نیمه اول را از استقلال برده و هنوز یک نیمه دیگر در تهران مانده است. امیدوارم استقلال از شرایط میزبانی‌اش استفاده کند. قطعاً دربازی برگشت کفه ترازو به نفع استقلال است. امیدوارم تا آن زمان مامه تیام هم آمادگی بازی کردن را پیدا کند, چون در این بازی هم غیبت این بازیکن خیلی تاثیرگذار بود. استقلال در بازی برگشت به تیام خیلی نیاز داشته باشد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار