داریوش شجاعیان

هافبک با تکنیک استقلال در جریان دیدار مقابل ذوب آهن با مصدومیت شدیدی مواجه شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، به گفته دکتر نوروزی معاونت پزشکی استقلال، رباط داریوش شجاعیان هافبک نفوذی استقلال که در اواخر نیمه اول دیدار مقابل ذوب آهن با مصدومیت شدیدی مواجه و از بازی خارج شد، پاره شد.

شب گذشته شجاعیان که به همراه امید ابراهیمی برای مداوای مصدومیتشان به تهران برگشته بودند، بلافاصله از پای مصدوم خود عکس گرفت که در نهایت بعد از عکسبرداری مشخص شد با پارگی رباط مواجه شده‌ و از صبح امروز مراحل درمانی این بازیکن آغاز شده است.

این بدترین خبر ممکن برای تیم استقلال بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن بود و این بازیکن باید به زودی پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و به احتمال فراوان نیم فصل اول لیگ بعد را از دست خواهد داد.

همچنین امید ابراهیمی دیگر مصدوم استقلال است که شب گذشته پای او در آتل قرار گرفت، نیاز به بررسی بیشتری دارد و به احتمال زیاد دچار ترک‌خوردگی استخوان پا شده است.

دکتر نوروزی

به گزارش استقلال نیوز، امیدواریم بازیکنان استقلال همانطور که برای پادوانی جام حذفی را به ارمغان آوردند، برای داریوش و به خاطر او بجنگند و به مرحله 1/4 لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار