نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به دعوت یکی از هواداران قدیمی به باغی در اصفهان دعوت شدیم و چون شرایط مناسب بود کادر فنی تصمیم گرفتند تمرین ریکاوری در آن محل برگزار کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی  سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با تسنیم، درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، وضعیت مصدومان این تیم و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* نتیجه دیدار با ذوب آهن عادلانه نبود

نتیجه عادلانه نبود و بازی باید با تساوی به پایان می‌رسید. در نیمه اول می‌توانستیم دو یا حتی سه گل بزنیم که این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم، ذوب‌آهن بهتر بود، اما نتیجه باید مساوی می‌شد.

* می‌توانید بازی برگشت جبران کنیم و راهی مرحله بعد شویم

چرا نتوانیم؟ خیلی امیدوارم که بازی برگشت را می‌بریم. با اینکه مصدوم داریم، اما کفه ترازو به سمت استقلال سنگین‌تر است.

* بازیکنان دلتنگ شجاعیان می شوند

پای شجاعیان پیچید و متأسفانه مصدوم شد. او برخورد آنچنانی با بازیکن حریف نداشت، اما رباط پایش پاره شد. شجاعیان بازیکن خوش‌خنده‌ای است که بازیکنان را سرگرم می‌کرد. قطعاً بازیکنان دلتنگ او می‌شوند. امیدوارم شجاعیان خیلی زود به تمرینات بازگردد. ران پای ابراهیمی هم ضربه خورده بود، اما با غیرت تا آخرین دقیقه بازی کرد.

* دو شب به دعوت یکی از بازیکنان به باغ دعوت شدیم

ما دو بار به این باغ که توسط یکی از هواداران دعوت شده بودیم رفتیم. شب بازی و روز بعد از آن. وقتی شب بازی به آنجا رفتیم، تصمیم گرفتیم تمرین ریکاوری را آنجا برگزار کنیم. جای خوبی بود و همه خوش‌شان آمده بود.قرار بود آوازهای سنتی خوانده شود، اما چون تیم باخته بود، بازیکنان ناراحت بوده و سرحال نبودند. بنابراین گفتیم که این برنامه‌ها را جمع کنند.

* باغ متعلق به پسر یکی از قدیمی ترین هواداران استقلال بود

همه چیز آنجا خوب بود، سونا و استخر و هر چیز دیگری داشت. این باغ برای یکی از هواداران پولدار اصفهان است که پدرش از قدیم طرفدار استقلال بود

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار