صادق ورمزیار

رییس آکادمی باشگاه استقلال با توجه به خبرهایی مبنی بر برکناریش گفت: تا این لحظه در این مورد صحبتی با من نشده است و تابع تصمیمات باشگاه هستم.

 

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیارمدیر آکادمی استقلال در گفت و گو با خبرگزاری مهر، درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بدشانسی و مصدومیت شجاعیان عامل شکست مقابل ذوب آهن بود

استقلال بازی را خیلی خوب شروع کرد، اما پس از مصدومیت داریوش شجاعیان بازی متعادل شد. ذوب‌آهن هم تیم خوبی است و در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی گرفته. با این حال، بردن ذوب‌آهن در اصفهان کار غیرممکنی نبود و می‌توانستند حریف را شکست دهند. بدشانسی و مصدومیت شجاعیان باعث شد که این فرصت از دست برود. پنالتی ذوب‌آهن، پنالتی نبود، چون دستی به توپ نخورد. روزبه چشمی توپ را ندید و توپ به دستش خورد.

* مردم بخاطر شجاعیان به ورزشگاه بیایند

می‌توانیم سه‌شنبه از یار دوازدهم به خوبی استفاده کرده و بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. هر چند شجاعیان نیست، اما بازیکنان به خاطر او باید این بازی را ببرند. مردم هم به خاطر شجاعیان به ورزشگاه بیایند تا با هم برای صعود تلاش کنیم. قطعاً با بازگشت تیام و اتحادی که بین بازیکنان وجود دارد، می‌توانیم ذوب‌آهن را شکست دهیم.

* آکادمی استقلال پس از سالها بهترین دوران خود را سپری می کند

آکادمی امسال پس از سال‌ها، بهترین دوران خود را پشت سر گذاشت. ما در رده زیر 13 سال تیم کیا را شکست داده و قهرمان شدیم. کیا تیمی است که به مسافرت‌های خارجی می‌رود و از نفرات خوبی تشکیل شده. در رده جوانان هم به فینال رسیدیم و امیدهای‌مان پنجم شدند. در واقع، آکادمی ما جزو پنج تیم برتر بود، در صورتی که در سال‌های گذشته این عناوین دست تیم‌هایی چون پیکان، مقاومت، کیا و ایرانمهر بود.

* تا این لحظه هیچ صحبتی مبنی بر عدم ادامه همکاری با من نشده است

ما با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و هر موقع گفتند که نمی‌خواهیم، خداحافظی می‌کنیم. تا این لحظه هیچ صحبتی مبنی بر عدم همکاری با من نشده است و اتفاقاً گفته‌اند با قدرت به کارمان ادامه دهیم. ما تابع تصمیمات باشگاه هستیم و همان‌طور که با یک حکم به ما گفتند بیایید، با همان حکم هم می‌رویم.

* آکادمی تیم بزرگسالان را تغذیه می کند

ما شش بازیکن به تیم بزرگسالان دادیم و ثابت کردیم که می‌توانیم بازیکن بدهیم. فردین رجبی، حسین حیدری و امیرحسین کارگر در تیم بزرگسالان حضور دارند و الان دیگر باب شده است که تیم بزرگسالان را هم تغذیه کنیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار