مهدی رحمتی

کاپیتان تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: خوشحالم که در استقلال بازی می کنم چون در تمام شهرهای ایران هوادار زیادی داریم و استقلال به تیم ملی من است.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم استقلال که به همراه وینفرید شفر در نشست خبری قبل از بازی برگشت با ذوب آهن شرکت کرده بود صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* هواداران فردا ما را تنها نگذارند

فردا بازی بسیار سختی داریم. در وهله اول از هواداران خواهش می کنم فردا مثل بازی های حساس قبل کنار ما باشند. یکسال سخت را سپری کردیم. همه می دانیم باید بازی فردا را ببریم و فصل را خوب تمام کنیم. 

* با تمام وجود و تمرکز به میدان می رویم

همه ما حساسیت بازی فردا را می دانیم. با توجه به اینکه در بازی رفت سه امتیاز را از دست داده ایم، فردا با تمام وجود و تمرکز وارد زمین می شویم تا سربلند خارج شویم. 

* استقلال تیم ملی من است

خوشحالم که در استقلال بازی می کنم چون در تمام شهرهای ایران هوادار زیادی داریم. حضور هواداران باعث می شود احساس مسئولیت زیادی کنیم. با افتخار می گویم استقلال تیم ملی من است و با تمام وجودم در این تیم بازی می کنم.

* استرس جوان بودن بازیکنانمان را نداریم

فرشید اسماعیلی سال گذشته مقابل السد قطر پنالتی زد و الان بیشترین پاس گل را در آسیا داده است. نورافکن و حسینی هم الان ملی پوش هستند. این استرسی که شما می گویید تیم استقلال را اذیت نمی کند. فردا باید بازیکنان ما احساس مسئولیت کنند. مهم این است که تمرکز داشته باشیم. بازی قبل هم چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم ولی در لحظات پایانی بر اثر یک اتفاق بازی را واگذار کردیم. فردا با مسئولیت پذیری بازیکنان موفق خواهیم شد.

* با تمرکز پیروز بازی فردا خواهیم بود

در بازی فردا استرس ما را اذیت نمی‌کند چیزی که از همه چیز برای ما مهم است و ما وظیفه داریم به عنوان بازیکنان بزرگ و با تجربه تیم همه باید احساس مسئولیت داشته باشند و تا دقیقه 95 باید بازی کنیم تا گل بزنیم، باید با تمرکز مقابل ذوب‌آهن به میدان برویم، اگر بخواهیم مثل بازی رفت که 4، 5 موقعیت گل داشتیم می‌توانیم در بازی برگشت هم همین روند را ادامه بدهیم. متأسفانه در بازی رفت اتفاقی گل خوردیم، مطمئن باشید در بازی فردا اگر با تمرکز بازی کنیم می‌توانیم پیروز شویم.

اخبار رسمی استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار