تمرین استقلال 

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار برگشت مقابل ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین امروز(دوشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 در زمین ورزشگاه دستگردی برای بازی با ذوب‌آهن پیگیری شد.

پیش از تمرین امروز(دوشنبه) تیم فوتبال استقلال، جلسه فنی مربیان با بازیکنان در هتل المپیک برگزار شد و پس از آن، اعضای تیم راهی ورزشگاه پاس قوامین، محل تمرین شدند. زمانی که وینفرد شفر با راننده خود در حال رفتن به سمت محل تمرین بود، بیرون از هتل المپیک با هواداران پرسپولیس روبرو شد که قصد رفتن به سمت ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار پرسپولیس - الجزیره امارات را داشتند.

تعدادی از هواداران پرسپولیس در رفتاری عجیب، با لگد زدن به خودروی سرمربی استقلال حمله‌ور شدند. در این لحظه، نیروی انتظامی خودروی شفر را برای خروج همراهی کرد تا مشکلی بوجود نیاید.

* پیش از شروع تمرین امروز تیم داوری بازی فردا مشغول تمرین آمادگی جسمانی در ورزشگاه دستگردی بود.

* امید ابراهیمی به دلیل مصدومیتی که در بازی رفت با آن مواجه شده بود در تمرین امروز حضور نداشت.

* وریا غفوری که شایعه جر و بحث وی با شفر در تمرین روز گذشته به خاطر تغییر پستش مطرح شده بود در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* پیش از شروع تمرین بازیکنان و کادر فنی استقلال در کنار هم حلقه اتحاد تشکیل دادند.آنها سپس به مناسبت تولد جیری ساناک برای این مربی دست زدند.

* در حاشیه تمرین امروز شوخی های بویان و مهدی قائدی جالب توجه بود.در تمرین امروز بازیکنان سرحال و شاداب نشان دادند و در جلسه فنی قبل از مسابقه نیز استقلالی‌ها با چهره‌ حندان حضور داشتند.

* دکتر نوروزی در محل تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌ها پرداخته و سپس آقا وسط انجام دادند. در این مرحله ساناک نکاتی را به استقلالی‌ها منتقل کرد.

* بعد از 15 دقیقه حضور خبرنگاران با درخواست ناظر AFC نمایندگان رسانه‌ها به بیرون از مجموعه هدایت شدند.

* تمرین امروز آبی پوشان ساعت 18:00 به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار استقلال - ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:45 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. دیدار رفت با یک گل به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار