hassan zamani 3

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: صحبت های کی روش توجیح کار غلطش است او با این کار چهار بازیکن را از نظر روحی _ روانی نابود کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز،  حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره لیست تیم ملی فوتبال و خط خوردن سیدجلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و سیدحسین حسینی صحبت کرد. که در ادامه می خوانید:

* عدم دعوت بهترین ها به تیم ملی را در مجلس مطرح می کنم

بدتر از این نمی‌شد که چهار نفر از بهترین‌ بازیکنان ما از تیم ملی حذف شوند. این چهار بازیکن می‌توانستند در تیم ملی مؤثر باشند. من فردا (سه‌شنبه) در مجلس شورای اسلامی با فراکسیون ورزش، موضوع را در میان می‌گذارم، چرا که طبیعی به‌نظر نمی‌آید که با دست خودمان، بهترین‌ها را حذف کنیم.

* کی روش بدترین تصمیم را در باره این 4 بازیکن گرفت

سیدجلال حسینی یکی از آماده‌ترین بازیکنان فوتبال ماست. او بازیکن پرسپولیس است، اما من نسبت به تیم ملی تعصب دارم و معتقدم باید بهترین‌ها در این تیم حضور داشته باشند. کی‌روش بدترین تصمیم را در رابطه با این چهار بازیکن گرفته است و باید دلایل آن مشخص شود

به گزارش استقلال نیوز، زمانی در واکنش به اظهارات اکبر عباس ملکی(از اینجا بخوانید) دیگر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اینکه باید به تصمیم کی‌روش احترام گذاشت و اعتراضی نکرد، گفت:

نه به تصمیم کی‌روش احترام می‌گزاریم و نه آن را قبول داریم. شدیداً هم معترض هستیم و موضوع را پیگیری خواهیم کرد. چه‌کسی گفته کی‌روش مصلحت تیم ملی را در نظر گرفته است؟ وریا غفوری آماده‌ترین بازیکن فصل بوده است. از طرفی ما انتظار داشتیم حسینی دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی باشد. چطور نام چنین بازیکنی حذف شده است؟

* کی روش چهار بازیکن را از نظر روحی  روانی نابود کرد

کی‌روش گفته حسینی به‌دلیل نیمکت‌نشینی و غفوری به‌خاطر تغییر پستش در استقلال خط خورده‌اند، این هم حرف شد؟ صحبت‌های او توجیه کار غلط است. فدراسیون باید وارد شود و اجازه ندهد تیم ملی لطمه بخورد. شفر کار انسانی و درستی کرد و با کی‌روش برای تیم ملی تعامل داشت، اما کی‌روش هم باید انسانی جواب می‌داد. او با این کار، چهار بازیکن را از نظر روحی  روانی از بین برد.

اخبار باشگاه استقلال تهران

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1397-03-01 01:02
قربون آدم چیز فهم..این حرفها فقط توجیه و کلاهبرداریه..این کی روش نامرد داره وجهه فوتبال ما رو نابود میکنه..فقط بحث دعوت نکردن 4 تا بازیکن نیست..وانگهی بدون تعصب بگم دعوت نکردن وریا غفوری ظلم بسیار بزرگی به تیم ملی و از بین بردن بار فنی و تاکتیکی تیم ایران در آستانه جام جهانیست..
خداوکیلی نباید کوتاه بیایید آقای زمانی باید این یارو رو حسابی ادب کنیم..این 4 نفر باید برگردند(کاوه وریا سید جلال و سید حسین)وگرنه یک کمپین سراسری و چند 10 میلیونی از طرف همه هواداران درست میکنیم و خواهان برکناری این کی روش لجوج و حقه باز میشیم..باید جام جهانی که یه خاین اجنبی سرمربی ایران بزرگ باشه رو تحریم کرد...
لعنت بر خاینین تیم ملی ایران..زنده باد شفر و استقلال بزرگ
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار