پرویز مظلومی

سرمربی سابق استقلال گفت: مطمئنم استقلال با جذب نفرات جدید و هماهنگی بین جوانان و باتجربه ها، می تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال و پیشکسوت این باشگاه، در مصاحبه با خبرگزاری مهر در خصوص قرعه سرخابی های ایرانی در مرحله 1/4 لیگ قهرمانان آسیا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال باید در بازی رفت کار را تمام کند

به اعتقاد من استقلال بازی به مراتب راحت تری نسبت به پرسپولیس دارد. این تیم می تواند خود را تقویت کرده و آماده جدال با السد باشد. آبی پوشان باید در بازی رفت کار را تمام کنند زیرا مطمئنا در قطر کار سختی در پیش خواهند داشت.

* دوست داشتم دربی آسیایی را ببینم

دوست داشتم استقلال و پرسپولیس در این مرحله با هم بازی می کردند. با توجه به شرایطی که پرسپولیس داشت، استقلال می توانست این تیم را شکست دهد. قرمزپوشان پنجره نقل و انتقالشان بسته است و این فرصتی مناسب برای استقلال بود. البته یک حسن دیگر این موضوع این بود که بالاخره یکی از دو تیم ایرانی به مرحله بعد صعود می کردند.

* نباید الدحیل را از پیش برنده دانست

الدحیل تا به اینجای کار تمام بازی هایش را با پیروزی به پایان رسانده و حریف سختی برای پرسپولیس خواهد بود. امیدوارم پنجره نقل و انتقالات قرمزپوشان هم باز شود تا این تیم بتواند بازیکنان موردنظرش را جذب کند.

البته نباید از الان به این فکر کنیم که الدحیل برنده دیدار برابر پرسپولیس خواهد بود، زیرا قرمزپوشان از حمایت هوادارانشان برخوردارند و می توانند از همین موضوع استفاده کرده و به پیروزی برسند.

* استقلال می تواند به فینال آسیا برسد

با شناختی که از استقلال دارم و هماهنگی که در این تیم وجود دارد، مطمئنم آبی پوشان با جذب نفرات جدید و هماهنگی بین جوانان و باتجربه ها، می توانند به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم راه پیدا کنند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار