مهدی امیرآبادی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال برای عبور از السد باید شاکله اصلی تیم خود را حفظ و بازیکنان خوبی را نیز به لیست خود اضافه کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی امیرآبادی پبشکسوت استقلال در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا از قرعه استقلال در مرحله 1/4 لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی این تیم برابر السد گفت و عنوان کرد دوست دارد دو تیم ایرانی دیدار نیمه نهایی را برگزار کنند.

در ادامه صحبت های کاپیتان سابق استقلال را می خوانید:

* استقلال شانس بیشتری برای صعود دارد

السد تیم خوبی است و استقلال کار سختی در پیش دارد. البته من فکر می‌کنم استقلال تیم قوی‌تری است و شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعد دارد.

* نقل و انتقالات تابستانی در بازی استقلال و السد تاثیر دارد

البته تقابل استقلال و السد به فصل نقل و انتقالات هم بستگی دارد. باید دید این دو تیم در یارگیری چه عملکردی خواهند داشت و آیا استقلال می‌تواند شاکله اصلی تیم خود را حفظ کند و بازیکنان خوبی را نیز به لیست خود اضافه کند یا نه. السد تیمی نیست که انتقام شکست فصل پیش برایش مهم باشد و تنها به پیروزی و صعود به مرحله بعد فکر می‌کند.

* دوس دارم نیمه نهایی تمام ایرانی باشد

من فکر می‌کنم السد از استقلال می‌ترسد و شانس تیم ما برای صعود به جمع چهار تیم برتر از حریف قطری بیشتر است. در طرف دیگر هم دوست دارم نماینده ایران، الدحیل را ببرد زیرا علاوه‌ بر این که ایران در فینال یک سهمیه خواهیم داشت، دوست دارم هم پرسپولیس و هم استقلال برابر حریفان خارجی خود موفق باشند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار