حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: امیدواریم مامه بابا تیام حفظ شود چون این بازیکن خودش علاقه دارد در استقلال بماند.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص آخرین وضعیت تیام، نورافکن، آکادمی این باشگاه و.. صبحت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تاکید باشگاه به حفظ تیام است

تیام با ما یک سال دیگر قرارداد دارد ولی در قرارداد او گنجانده شده اگر پیشنهادی برای وی آمد بیاید و رضایتنامه خود را بگیرد اما حالا تاکید باشگاه حفظ تیام است چون کارایی زیادی برای تیم داشته است. قطعا اگر تیام نخواهد بماند چون باشگاه در سه جبهه می‌جنگد قطعا یک بازیکن بهتر به استقلال خواهیم آورد.

* تیام به استقلال و هواداران علاقه شدیدی دارد

تیام علاقه شدیدی به استقلال و هواداران دارد و ما می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم. او برخورد گرم هواداران را لمس کرده است. ما هیچ مشکلی برای طلب این بازیکن نداریم و مطالبات وی پرداخت شده است. ما منتظر هستیم که این بازیکن به ما پاسخ بدهد.

* سعی می کنیم قراردادهای بعدی بهتر بسته شود

اینکه چرا قرارداد تیام اینگونه بسته شد، این قرارداد را مدیر عامل باشگاه و یکی از مسئولان باشگاه بسته و سعی می‌کنیم که در قراردادهای بعدی این اتفاق نیفتد.

* نورافکن با ما قرارداد دارد

امید نورافکن با استقلال قرارداد دارد و اگر بخواهد از استقلال جدا شود قطعا پولی به دست ما خواهد رسید.

* آکادمی زیر نظر شفر قرار می گیرد

ما سعی داریم امسال وضعیت آکادمی را با نظر سرمربی به سمتی ببریم که تیم بزرگسالان تامین شود. به هر حال باید از داشته های خودمان و بازیکنان جوانمان استفاده کنیم.

* از طرف AFC جریمه نشدم

ما جریمه نشدیم و هنوز چیزی از طرف AFC به ما اعلام نشده است. همان زمان هم گفتم از حق باشگاه دفاع کردم و چیز خاصی نگفتم. این مساله مربوط به 5 ماه پیش است و یکسری از دوستان از داخل شیطنت‌هایی کردند. من دوست ندارم در مورد این بحث اصلا صحبت کنم.

* مجلس به لیست بازیکنان تیم ملی ورود نمی کند

تعدادی از نمایندگان در واقع در قالب توصیه برای تغییر لیست کی روش نامه زدند و از سر دلسوزی چند امضا کردند. مجلس آنقدر جایگاهش بالا است که به این مسائل ورود نمی‌کند! اصلا نامه ای به وزیر داده نشده و خبر کمی بد منعکس شده بود اما من به عنوان یک کارشناس می‌گویم که در بازی تیم ملی با ترکیه کمبود حداقل سه بازیکن خط شده را حس کردیم.

* آکادمی استقلال هیات امنایی اداره می شود

در مورد تست گیری در چند نقطه برای آکادمی باشگاه در چند نقطه باید بگویم آکادمی استقلال زیر نظر هیات امنا اداره می‌شود. گزارش تصمیمات آنها باید در جلسه آینده ارائه شود که اگر نقصی باشد بر طرف می‌شود.

* به زودی درباره آکادمی تصمیم می گیریم

این که ورمزیار از مدیریت به سرپرست آکادمی منتقل شد تصمیم هیات مدیره بوده است ولی در هر صورت به زودی در این باره تصمیم می‌گیریم.

* به تیام برای ماندن التماس نمی کنیم!

رقم قرارداد 1.5 میلیون دلاری تیام با استقلال درست نیست ولی به هر حال رقمی را مد نظر داریم که مدیران باشگاه در حال مذاکره با وی هستند. سیاست باشگاه این است که تیام حفظ شود و قطعا در آسیا به این بازیکن و مشابه وی نیاز داریم. البته به هیچ وجه در رابطه با نگه داشتن بازیکن التماس نخواهیم کرد چون نام استقلال بزرگ است و بازیکن باید افتخار کند که در تیمی مثل استقلال بازی می‌کند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار