محمد نوازی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یک ماه دیگر مسابقات پایه ها آغاز می شود ولی هنوز تکلیف آکادمی و تست گیری از بازیکنان مشخص نشده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوازی مربی‌ تیم امید استقلال، در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم با اعتراض به وضعیت نابسامان مدیریتی آکادمی این باشگاه ابراز امیدواری کرد تکلیف آکادمی هرچه زودتر مشخص شود.

* نمی دانم چرا شرایط آکادمی اینگونه است!

خودمان هم نمی‌دانیم چرا شرایط این‌گونه است و در دو ورزشگاه جداگانه از بازیکنان تست گرفتند. مدتی پیش که آقای گودرز حبیبی به‌عنوان مدیر آکادمی انتخاب شد و بعد از آن هم آقای صادق ورمزیار را به‌عنوان سرپرست انتخاب کردند. ما هم نمی‌دانیم فرق این دو پُست چیست و چرا چنین شرایطی ایجاد شده است!

* یک ماه دیگر مسابقات شروع می شود و ما همچنان بلاتکلیفیم

باشگاه هم اعلام کرده که این دو نفر باید با یکدیگر هماهنگ شوند و مشخص نیست که چگونه باید این اتفاق رخ دهد. قرار است یک ماه دیگر مسابقات شروع شود و این در حالی است که تکلیف آکادمی هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است و همچنان بازیکنان در دو جای مختلف تست می‌دهند.

* منتظر تصمیم قطعی باشگاه برای آکادمی هستیم

امیدوارم تکلیف آکادمی باشگاه استقلال هرچه زودتر مشخص شود. الان آقای حبیبی هم از این شرایط ناراحت است. او مدیر آکادمی است، اما از طرفی آقای ورمزیار هم تست می‌گیرد. بهتر است که باشگاه در این زمینه یک تصمیم قطعی بگیرد تا ما هم تکلیف‌مان را بدانیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار