آرش برهانی

مهاجم پیشین استقلال گفت: کی روش برای بازی های تدارکاتی برنامه ریزی کرده و لغو این بازی ها به ضرر تیم ملی خواهد بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، آرش برهانی مهاجم پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال  پس از برگزاری مراسم قدعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر صحبت‌های زیر را انجام داد:

* امیدوارم لیگی پویا داشته باشیم

از مسئولان سازمان لیگ تشکر می‌کنم که چنین مراسم شکیلی برگزار کردند. امیدوارم هجدهمین دوره لیگ برتر به خوبی برگزار شود. هر چقدر لیگ ما پویا باشد، تیم ملی از آن بهره می‌برد.

* استقلال و پرسپولیس باید ورزشگاهی در خور نام خود داشته باشند

به نظرم، متولیان فوتبال دو ورزشگاه شیک برای استقلال و پرسپولیس درست کنند تا آنها در ورزشگاه‌‌های اختصاصی و با هواداران‌شان به میدان بروند. استقلال و پرسپولیس ورزشگاه اختصاصی ندارند و همیشه در ورزشگاه آزادی بازی‌های خود را برگزار می‌کنند. امیدوارم ورزشگاه شیکی برای آنها بسازند، نه مانند ورزشگاه‌هایی که برای دوره‌ای ساخته شده و خوب نیستند. ورزشگاه‌هایی ساخته شوند که در شأن استقلال و پرسپولیس باشد.

* برگزاری بازی های اینتر و میلان در یک ورزشگاه اشتباه است!

تیم های اینتر و میلان هم اشتباه می‌کنند، به نظرم این دو تیم هم باید ورزشگاه‌های اختصاصی داشته باشند! یک‌بار همراه برانکو در تیم ملی در یکی از ورزشگاه‌های ایتالیا بازی کرده‌ایم.

* اگر قرارداد حرفه ای با تیام می بستند الان مشکلی نبود

کاش به جای این حرف‌ها، قرارداد سفت و محکمی با تیام می‌بستند تا امروز این صحبت‌ها مطرح نمی‌شد. او مهاجمی نیست که دلش برای استقلال بسوزد و بگوید از کودکی طرفدار استقلال بوده است. تیام بازیکن حرفه‌ای است و باید با او قرارداد سفت و محکم بسته می‌شد، نه اینکه الان دنبال بازیکن بیافتند و هر جایی حضور دارند، سراغش بروند، این در شأن استقلال نیست. البته جای تقدیر دارد که مدیرعامل باشگاه به خاطر خواسته هوادار رفته است، اما اگر قرارداد خوب و حرفه‌ای می‌بستند، این مشکلات بوجود نمی‌آمد.

* با لغو بازی های تدارکاتی کی روش به مشکل می خورد

لغو بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال اتفاق خوبی نیست که تیم ملی نمی‌تواند بازی‌های دوستانه داشته باشد. کی‌روش از مدت‌ها قبل از لحاظ ذهنی برنامه‌ریزی کرده و با این شرایط تیم ملی به مشکل می‌خورد. امیدوارم فکری به حال این موضوع بکنند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار