28565c30 1e4e 484d bdbd 813a6576d041

شایعه اختلاف بزرگ مظلومی و مجید صالح از آن دسته خبرهای است که باند تیم های مافیایی برای تخریب استقلال انتشار میدهند.

به گزارش استقلال نیوز منصور پورحیدری در گفت وگو با کاپ، اظهار داشت: بیماری ام کمی برایم خسته کننده شده است.امیدوارم شرایطم زودتر بهتر شود تا مجبور نباشم هرازگاهی به بیمارستان بروم.

وی درباره قهر مجید صالح و اختلافش با پرویز مظلومی  گفت: بحث قهر مطرح نبوده و نیست. در اندیشه ها، تفکرات و سلایق همه انسان ها متفاوت هستند و حتی دو برادر دوقلو نیز سلایق شان تفاوت هایی دارد. اگر اختلاف سلیقه وجود نداشته باشد کار درست نیست. در تیم استقلال نیز تک تک اعضا هدف و نیت شان موفقیت است و مسلما دو نفر هم در هیچ تیم فوتبالی پیدا نمی شوند که همه تفکرات شان صددرصد مثل هم باشند. هم پرویز مظلومی و هم مجید صالح از صمیم قلب خواهان موفقیت تیم استقلال هستند. اگر هم بین آنها اختلاف سلیقه ای باشد پیرامون مسایل فنی است.من در جلسه امروز اختلاف خاصی یا ناراحت کننده و یا نگران کننده ای میان آنها ندیده ام و قلب هر دوشان برای موفقیت تیم استقلال می تپد.

پیشکسوت استقلال درباره دیدار مقابل راه آهن بیان داشت: بازی با راه آهن آسان تر از بازی با گسترش فولاد نیست. هر تیمی که مقابل استقلال صدرنشین قرار می گیرد انگیزه های ویژه ای دارد و تماشای دو بازی متوالی یک تیم نشان می دهد که عملکرد فنی وانگیزه ای بازیکنان در یک بازی معمولی تا بازی با استقلال بزرگ چقدر متفاوت می شود.

پورحیدری افزود: هر بازی برای بازیکنان تیم استقلال باید حکم یک فینال را داشته باشد چون حریفان با چنین روحیه و دیدگاهی وارد میدان می شوند. امیدوارم در هفته های باقیمانده که حساس است و فرصت جبران در این برهه سخت می شود بتوانیم امتیازات لازم را جمع کنیم و در همین بازی جمعه نیز با حمایت هواداران به یک پیروزی دیگر برسیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار