حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: رفتن مدیرعامل قبل از هر چیز به هیات مدیره مربوط می‌شود و اگر برنامه‌ای برای تغییر مدیرعامل داشته باشیم، مخفیانه عمل نمی‌کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص شایعه برکناری رضا افتخاری از مدیریت باشگاه استقلال و تکذیب این موضوع از سوی روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان صبحت هایی را عنوان کرد.

در ادامه  متن این گفت وگو را می خوانید:

* شایعه برکناری افتخاری و تکذیب وزارت ورزش؟

رفتن مدیرعامل قبل از هر چیز به هیات مدیره مربوط می‌شود. هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره در جریان این قضیه نبودند. هیات مدیره اگر برنامه‌ای برای تغییر مدیرعامل داشته باشد، مخفیانه عمل نمی‌کند. در این میان، آقای افتخاری باید از طریق روابط عمومی باشگاه شایعه را تکذیب می‌کرد.

* ناراحتی کادر پزشکی استقلال از عدم حضور بازیکنان در تست‌های پزشکی؟

قبلا هم هیات مدیره تأکید داشت و الان هم می‌گوییم قرارداد هیچ بازیکنی بدون تأیید کادر پزشکی، از طرف هیات مدیره معتبر نیست. هر بازیکنی بگیریم باید به تأیید کادر پزشکی برسد. اگر این مسئله رعایت نشود، در جلسه بعدی هیات مدیره مطرح می‌شود و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

* مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه با بازیکنان قرارداد بسته‌اند؟

این ها با بازیکنان توافق کرده‌اند، اما قرارداد زمانی رسمی می‌شود که کادر پزشکی آن را تأیید کرده و به تصویب هیات مدیره برسد. هنوز گزارشی از این قضیه نداریم و در اولین جلسه هیات مدیره به آن می‌پردازیم.

* فراخوان باشگاه استقلال برای کمک‌های مالی هواداران و اینکه آیا باشگاه با مشکل مالی روبروست؟

ما اصلا مشکل مالی نداریم، شاید عده‌ای درخواست کمک کرده بودند و شماره حساب‌هایی داده شد تا افراد داوطلب از این طریق کمک کنند. ضمن اینکه چون گزارش مالی در این باره ندارم، اظهارنظر نمی‌کنم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار