پندار توفیقی

معاون ورزشی باشگاه استقلال با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در فضای مجازی به تشریح وضعیت بازیکنان در حال تمدید این تیم پرداخت.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرغم اینکه وینفرید شفر قبل از ترک ایران برای گذراندن تعطیلات از مسئولان باشگاه خواسته بود شرایطی را فراهم کنند که تمرینات پیش فصل با حضور تمامی بازیکنان برگزار شود، هنوز خبری از تمدید قرارداد ستاره های باشگاه استقلال نیست. وریا غفوری، سرور جپاروف، امید ابراهیمی و مامه بابا تیام بازیکنانی هستند که وینفرید شفر تاکید فراوانی بر تمدید قرارداد آن ها داشت.

در حالیکه تمرینات پیش فصل استقلال 3 روز است که آغاز شده و تنها 20 روز تا برگزاری سوپر جام لیگ برتر باقی مانده،  پندار توفیقی معاون ورزشی استقلال با انتشار پستی اینستاگرامی مجددا به هواداران وعده های سر خرمن داد و عنوان کرد که برای تمدید قرارداد با این بازیکنان در حال رایزنی هستند و می بایست منابع مالی تامین شود.

* وریا غفوری

مذاکرات جدی ادامه دارد. شنبه بناست با تعیین تکلیف مطالبات گذشته توسط باشگاه، مذاکرات عقد قرارداد نهایی شود. شب گذشته تا ساعت 24 مذاکره می کردیم.

* سرور جپاروف

قریب به 2 ماه پیش در حضور مدیر برنامه های ایرانی ایشان قرارداد جدید تحویلشان شد. جپاروف در حال حاضر پیگیر مطالبات فصل گذشته خود است و باشگاه در صدد تامین مالی و ادامه ماجرا..

* امید ابراهیمی

در تعطیلات و ریکاوری بازیکنان ملی و در خارج از کشور به سر می برد. انشاالله تمام تلاش ما برای حفظ ایشان است. امیدوارم منابع مالی تامین شود و امید نیز با تعصب به کسب ستاره سوم کمک کند.

* مامه بابا تیام

داستان این روزهای تیام و استقلال را همه شنیده و دنبال کرده اید. امیدوارم به زودی به تمرینات اضافه شود. انشاالله هفته آینده با تلاش مسئولین اقتصادی باشگاه، مسائل مالی به سرعت حل و فصل شود تا به زودی شاهد تکمیل تیم باشیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار