محمد نوری

پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: فرد مورد نظر کی زوش برانکو بود، ما بیشترین بازیکن را در تیم ملی داشتیم و هیچ گاه خللی در برنامه‌های تیم ملی ایجاد نکردیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری مهر در خصوص درج اخبار در برخی رسانه‌ها و به خصوص فضای مجازی مبنی بر تغییرات مدیریتی در استقلال و جدایی افتخاری از این باشگاه توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* خبر برکناری افتخاری شایعه است

واقعا نمی‌دانم این خبر چه بود و از کجا آمد. گمان نمی‌کنم این موضوع چیزی جز شایعه باشد. بهرحال افتخاری علیرغم انتقاداتی که به او وارد بود کارنامه قابل دفاعی در استقلال دارد. او بحران های باشگاه را به خوبی مدیریت کرده و حالا که تیم را به ساحل آرامش رسانده این شایعات مطرح شده است.

* شاید بعضی‌ها در باشگاه با قدرت گرفتن افتخاری متضرر باشند!

به گمان من این شایعه از سوی افراد نزدیک به باشگاه در فضای مجازی طرح می شود. دلیل آن را نمی دانم اما شاید بعضی‌ها در باشگاه با قدرت گرفتن افتخاری متضرر باشند و برای همین چنین برنامه‌ای را به راه انداخته اند. اما آنچه مسلم است این است الان که باشگاه استقلال با قهرمانی در جام حذفی و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ساحل آرامش رسیده به هیچ وجه قت دست زدن به مدیریت باشگاه نیست.

* بیشترین بازیکن را در تیم ملی داشتیم و هیچ گاه خللی در برنامه‌های تیم ملی ایجاد نکردیم

کی‌روش همانطور که خودش گفت فرد مورد نظرش کاملا برانکو بود. باشگاه استقلال و شفر بیشترین هماهنگی را با تیم ملی داشتند و همواره بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی گذاشتند. ما بیشترین بازیکن را در تیم ملی داشتیم و هیچ گاه خللی در برنامه‌های تیم ملی ایجاد نکردیم. طبیعی است که از این به بعد هم این همکاری بین باشگاه استقلال و تیم ملی وجود خواهد داشت.

مقایسه بازیکنان لیگ داخلی و خارجی اصلا درست نیست

مقایسه بازیکان لیگ داخلی و خارجی اصلا درست نیست چرا که همه آنها زیر یک پرچم و برای یک کشور زحمت کشیدند و تلاش کردند. هر کدام نیز در حد بضایعت خود تلاش کردند. ما در جام جهانی بازیکن بد نداشتیم چه آنهایی که در لیگ‌های داخلی بازی کردند و چه آنهایی که در لیگهای خارجی توپ می‌زدند. ما هم در ایران لیگ خوب و پویایی داریم. 

* امور نقل و انتقالاتی تیم کاملا بر عهده آقایان افتخاری و توفیقی است

امور نقل و انتقالاتی تیم کاملا بر عهده آقایان افتخاری و توفیقی است و ما هم به این آقایان اعتماد کامل داریم و می دانیم امور نقل و انتقالاتی را به نحو احسن انجام خواهند داد.

  اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار