داریوش شجاعیان

هافبک نفوذی استقلال گفت: فخرالدینی بعد از مصدومیت با من تماس گرفت، در جریان بازی او اصلا خطایی روی من نکرد و من فقط روی یک حادثه مصدوم شدم و اصلا او خطایی نکرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، داریوش شجاعیان هافبک مصدوم استقلال که در دیدار رفت استقلال و ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده است در گفت‌و‌گو با رادیو تهران درباره روند درمان خود توضیح داد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده می کنید:

* در حال ادامه روند درمان برای بازگشت زودتر هستم

در حال حاضر در حال ادامه دادن روند درمانم هستم که ان‌شاالله بتوانم برگردم.

* شاید نیم فصل به میادین برگردم

زمان دقیقش را نمی‌دانم ولی  فکر می‌کنم تا نیم فصل درگیر این مصدومیت باشم و ان‌شالله در همان زمان بر می‌گردم. به هر حال قبل از جام جهانی و در برهه‌ای که استقلال به من نیاز داشت مصدوم شدم ولی به هر حال بازیکنان زحمت کشیدند که هم به دور بعد لیگ قهرمانان رسیدیم و هم نتایج خوبی گرفتیم.

* به نظرم سوپر جام برگزار نشود بهتر است

بازی سوپر جام در زمانی برگزار می‌شود که همه تیم‌ها در حال بدنسازی هستند و این باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود. به نظرم اگر این بازی برگزار نشود خیلی بهتر است، تصمیم با سازمان لیگ است ولی اگر زمان آن تغییر کند یا برگزار نشود بهتر است. این که استقلال در این بازی شرکت نکند را حتما شفر صلاح دیده است و نمی‌دانم سرمربی تیم چه چیزی تشخیص داده است.شاید او چیزی می‌داند که با برگزاری این بازی مخالف است.

* هنوز در لیست استقلال هستم

هنوز چیزی به من اعلام نکرده اند و فعلا هم در لیست هستم، شاید بتوانم زودتر از نیم فصل برگردم و به استقلال کمک کنم. من 2 سال دیگر با استقلال قرارداد دارم.

* طلب گسترش فولاد پرداخت شده و تمرکزم برای بازگشت به استقلال است

از زمانی که به استقلال آمدم زیاد خبری از باشگاه گسترش فولاد ندارم. فکر می‌کنم مبلغی که قرار بود برای رضایتنامه من داده شود پرداخت شده چون بدون دغدغه در حال کار برای استقلال هستم.

* تلاش کردم به جام جهانی برسم که مصدومیت مانع شد

من تلاش کردم که به تیم ملی کمک کنم و حتی در تمرینات ریکاوری تیم ملی بودم، شاید خواست خدا بود که سرنوشت من اینگونه رقم بخورد و خدا را شکر که بازیکنان به جام جهانی رفتند و موفق شدند.

داریوش شجاعیان

* میلاد فخرالدینی در مصدومیت من مقصر نبود

فخرالدینی بعد از مصدومیت با من تماس گرفت، در جریان بازی او اصلا خطایی روی من نکرد و من فقط روی یک حادثه مصدوم شدم و اصلا او خطایی نکرد. ظاهرا بعد از بازی هواداران هم به او اهانت کرده بودند ولی فخرالدینی اصلا مقصر مصدومیت من نبود و همانطور که گفتم حتما خواست خدا بود که این شرایط رقم بخورد.

* یکی از بهترین تیم ملی ها را در جام جهانی داشتیم

همه دیدند که تیم ملی خوب کار کرد،کی‌روش بعد از 8 سال دیدید که چه تحولی در فوتبال ایران داشتند و همه توقع داشتند تیم ما صعود کند.به نظرم یکی از بهترین تیم‌های ملی را امسال در جام جهانی داشتیم.

* امیدوارم کی‌روش در فوتبال ایران بماند 

در این چند سالی که کی‌روش در ایران بود همه راضی هستند که او بماند، او هم بار فنی خوبی دارد و هم می‌تواند به ما کمک کند.ان‌شاالله که فدراسیون فوتبال تمهیداتی داشته باشد که بتواند کی‌روش را حفظ کند.

* نباید تیم ملی را رنگی کرد، همه بازیکنان خوب بودند

در اینجا نباید مسائل را رنگی نگاه کرد،همه در این مسابقات خوب کار کردند، هم استقلالی‌ها و هم پرسپولیسی ها و هم لژیونرها در جام جهانی خوب کار کردند و در اینجا دیگر رنگ مهم نیست. همه خوب کار کردند و همین مهم بود.

* باید به تصمیم ابراهیمی احترام گذاشت

من خبر ندارم که ابراهیمی کجا می‌خواهد برود اما شنیده‌ام که می‌خواهد لژیونر شود.تصمیم با خود بازیکن است و باید به آن احترام گذاشت.البته هواداران استقلال دوست دارند بازیکنان بمانند ولی فوتبال حرفه‌ای است و پیشنهاد هم هست، هوادار باید تصمیم را به عهده خود بازیکن بگذارد.

داریوش شجاعیان

* مطالبات فصل قبلم پرداخت نشده است

راستش را بخواهید نه! از سال گذشته مطالباتم باقی مانده ولی امسال از تمرینات و شرایط  تیم خبر ندارم. همه تمرکز بازیکن روی مسائل مالی است، در فوتبال ایران تمرکز ها بیشتر روی حواشی است ولی بهتر است این معضلات حل شود تا به فوتبال ما کمک شود.

* مدعی اصلی قهرمانی هستیم

با تدبیر باشگاه قرار است امسال در سه جام حضوری پرقدرت داشته باشیم. از زمانی که شفر آمده کارهایی صورت گرفته که مثبت بود، ما امسال می‌خواهیم مدعی اصلی قهرمانی باشیم و امیدوار هستیم هواداران را خوشحال کنیم.

* از روی سکوها تیم استقلال را تشویق می کنم

دربی بازی بزرگی است که همه دوست دارند در آن حضور داشته باشند ولی اگر من هم در آن نباشم قطعا بازیکنان دیگر در آن حضور دارند.امیدوارم آنها بتوانند نه تنها در دربی بلکه در همه بازی ها برنده باشیم و تا زمانی که مصدوم هستم از روی سکوها از آنها حمایت خواهم کرد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار