امید نورافکن

امید نورافکن ستاره جوان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: در شارلوا سیستم عملیاتی بسیار خوبی حاکم است و هر کدام از پرسنل باشگاه می‌دانند چه کار باید بکند تا این تیم بهتر آماده شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت والفوت بلژیک، امید نورافکن ستاره جوان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که اوایل ماه گذشته میلادی قراردادش را با تیم شارلوا بلژیک منعقد کرد. او در این مدت یک ماهه فرصت داشت تا کشور بلژیک بیشتر بشناسد.

در ادامه متن مصاحبه نورافکن با این سایت را می خوانید:

* حضور یک ماهه در بلژیک؟

از همان آغاز صمیمیت زیادی را احساس کردم و هر جا که می‌روم مردم به من بابت حضور در شارلوا خوشامد می‌گفتند. مردم اخبار تیم شارلوا را دنبال می‌کنند و بی‌صبرانه منتظر شروع فصل و دیدن اتفاق‌هایی هستند که دیگران برای من تشریح کردند.

* نخستین احساسات خود پس از حضور در تیم شارلوا؟

من سیستم عملیاتی بسیار خوبی را در شارلوا دیدم که هر کدام از پرسنل باشگاه می‌دانند چه کار باید بکند تا این تیم بهتر آماده شود. سال گذشته به طور اندکی نتایج تیم شارلوا را دنبال می‌کردم و فکر می‌کنم امسال نیز همانند سال گذشته خواهد بود و شاید نتایج بهتری نیز به دست آورد.

* نوع ارتباط با سایر اعضای تیم شارلوا و مشکل زبان؟

این همان بخشی از سازگاری است و مشکل زبان وجود دارد. البته شروع به شرکت در کلاس‌های آموزشی همراه با معلم زبان باشگاه شارلوا جهت بهبود زبان انگلیسی‌ام هم که در ایران فرا گرفته بودم کردم. از سوی دیگر این کار سختی است و امیدوارم در سریع‌ترین زمان به هدفم برسم. سعی می‌کنم با پیشرفت در بحث زبان آسایش بیشتری داشته باشم. هر چند در فوتبال زبان بدنی و جهانی وجود دارد که فهم برخی از کارها را آسان‌تر می‌کند.

امید نورافکن و کاوه رضایی

* مشاوره‌های کاوه رضایی، دیگر بازیکن ایرانی تیم شارلوا؟

برای من این مسئله بسیار مهمی بود که خودم را با شرایط جدید وقف دهم و می‌دانستم بسیار سخت است. از لحظه‌ای که شما کشوری را به مقصد کشور دیگری ترک می‌کنید همه چیز را نمی‌دانید. من هر روز در مرکز تمرینی شارلوا سخت کار کردم، زیرا کاوه رضایی هشدار داده بود که بازیابی در بلژیک نسبت به آن‌چه در ایران تجربه کردم، بسیار پیچیده است. او راه را به من نشان داد و می‌خواهم دنبال گام‌های رضایی بروم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار