پندار توفیقی

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: مجید حسینی برای جدایی نیاز به رضایتنامه باشگاه دارد و مادامی که تحت قرارداد ما است پاسپورتش باید در اختیار باشگاه باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، پندار توفیقی معاون ورزشی استقلال در گفت و گو با برنامه ورزشگاه شبکه تهران، در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال، بازیکنان مدنظر شفر، تیام و جپاروف، گرو گرفته شدن پاسپورت مجید حسینی توسط باشگاه، دیپورت بعضی جوانان جذب شده و دربی سوپر جام صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* همه بازیکنان با نظر شفر جذب شدند

ما چند هفته پیش با آقای شفر نشستی را برگزار کردیم و ایشان در هر پست چند بازیکن را معرفی کردند. مثلا او گفته بود اگر ابراهیمی رفت فلان بازیکن را بگیرید.

قرار بود قبل از خروج وی از ایران او با چند بازیکن حرف بزند، با برخی از بازیکنان هم بعد از خروج بازیکنان با آن ها ویدئو کنفرانس داشتند و در جریان همه امور قرار گرفت. در فضای مجازی به سادگی می‌شود یک زحمت را به باد داد و یک چیز را بزرگ کرد و بالعکس. تمام بازیکنانی که جذب شدند بدون شک با تائید شفر به استقلال آمدند، فقط یک بازیکن مد نظر او بود که باشگاهش رقم بسیار بالایی را در نظر گرفت و ما نتوانستیم آن را پرداخت کنیم چون به هر حال باشگاه بودجه مد نظرش را برای فصل آینده بهتر می‌داند.

* مشکلی از بابت تیام و جپاروف نداریم

تیام کل مبالغ سال قبل را گرفته و در مورد مطالب سال بعد هم پول وی تامین شده، در مورد جپاروف هم قرار است یک سال قراردادش را با باشگاه تمدید کند. البته مبلغ مطالبات فصل گذشته این بازیکن هم تامین شده است.

* حسینی قرارداد دارد و برای جدایی باید رضایت باشگاه را جلب کند

سید مجید حسینی از بازیکنان آکادمی خود باشگاه است، این بازیکن برای جدایی نیاز به رضایتنامه باشگاه دارد، او حق فسخ ندارد. اگر او ترانسفر شود باید حتما رضایت باشگاه را بگیرد. آن کسانی که کار نقل و انتقالات را انجام دادند می‌دانند که رضایت باشگاه معنی‌اش چیست.

اصلا نمی‌دانم گروی پاسپورت یعنی چه! گرو یعنی چه؟ بازیکنی که یک سال با باشگاه قرارداد دارد نمی تواند با باشگاهی وارد مذاکره شود. اگر بازیکنی 6 ماه از قراردادش باقی مانده باشد می‌تواند با تیم‌های دیگر مذاکره کند. او بدون شک به تیم استقلال در ترکیه اضافه خواهد شد.

من معنی این سوال که پاسپورت مجیدی از او گرفته شد یا خیر را نمی‌فهمم! مادامی که بازیکن تحت قرارداد باشگاه است پاسپورتش باید در اختیار باشگاه باشد، طبق آخرین صحبتی که با آقای افتخاری انجام دادم او اعلام کرد که حسینی به زودی به اردوی تیم در ترکیه اضافه خواهد شد. 

* خارجی های استقلال مشکل مالیاتی ندارند

در مورد اینکه خارجی‌ها در فرودگاه دچار مشکل شده‌اند، مشکل خاصی وجود ندارد، مالیات این عزیزان پرداخت شده و دیدید که همان روز بدون مشکل از فرودگاه خارج شدند. ضمن آنکه مسئولان امور مالیاتی هم اعلام کردند که این نفرات ممنوع الخروج نیستند.

* بازیکنان جذب شده دیپورت نشدند!

هیچکدام از بازیکنانی که به استقلال آمدند دیپورت نشده‌اند، خود آقای شفر هم آن ها را تائید کرد، ما نامه‌ای به سازمان لیگ زدیم که تیم ب استقلال را کنار تیم الف بسازیم و قرار شد آن ها به تمرینات بیایند و اگر شفر آن ها را خواست که بمانند در غیر اینصورت بازیکنان به تیم‌های دیگر بروند و آبدیده شوند و برگردند. خود امید سام کن را هم شفر تائید کرد ولی به ما گفت با توجه به بازگشت سید مجید حسینی و دیگر مدافعان بهتر است او به تیم دیگری برود.

* دربی سوپر جام برگزار می شود ولی در زمانی بهتر

اگر اشتباه نکنم کاروان استقلال روز 31 مرداد به تهران بر می‌گردند. طبق صحبتی که شده تیم در این تاریخ به تهران بر می‌گردد، استقلال و پرسپولیس دو نماینده ایران در آسیا هستند و می‌دانید که کشورهای عربی هم تا دندان مسلح به مصاف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا می‌روند. مطمئنا این دربی سوپرجام در زمانی برگزار می‌شود که همه از آن لذت ببرند!

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار