سید رضا افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال در حالیکه وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم روی هواست، از سمت خود استعفا داد تا برگ زرین دیگری به اقدامات وزارت ورزش دولت روحانی علیه استقلال اضافه شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، مدت هاست که زمزمه جدایی سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال به گوش می رسد. اتفاقی که در نهایت قطی شده و مدیرعامل استقلال تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفته است.

صبح امروز سیدرضا افتخاری استعفای خود را از مدیریت باشگاه استقلال برای مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ارسال کرد. مدیرعامل استقلال در متن استعفانامه خود اعلام کرده با اشاره به مشکلات شخصی و بیماری نیاز به ادامه درمان دارد و از همین رو نمی تواند به حضور در باشگاه استقلال ادامه دهد و از سمت مدیریت باشگاه استقلال در  استعفا می دهد. 

با توجه به مشکلات موجود وزیر ورزش و جوانان با  استعفای افتخاری موافقت کرده و گفته می شود قرار است تا روز شنبه سرپرست مدیرعاملی و رئیس هیات مدیره جدید آبی ها توسط مجمع و هیات رئیسه استقلال معرفی شوند.

نکته جالب اینکه افتخاری در بدو حضورش در باشگاه استقلال گفته بود آمده تا ستاره چهارم را به پیراهن استقلال اضافه کند اما بدون موفقیت در این ادعا حالا از استقلال خداحافظی کرد.

به گزارش استقلال نیوز، این استعفا در حالی رخ داد که افتخاری برای مذاکره با جپاروف و تیام در ترکیه به سر می برد و هنوز پالس مثبتی از این مذاکرات به گوش نرسیده است. به نظر می رسد با استعفای افتخاری در مهم ترین برهه زمانی فصل نقل و انتقالات و درست بعد از رای ظالمانه سازمان لیگ در بازنده اعلام کردن استقلال در سوپر جام، آبی های پایتخت عملا خلع سلاح شدند و آینده نگران کننده ای در انتظار کادر فنی و هواداران این تیم خواهد بود.

استقلال نیوز به عنوان صدای هواداران، همواره از مدیریت منفعلانه و غیر حرفه ای افتخاری و همکارانش انتقاد داشت و ایشان را گزینه مناسبی برای مدیریت استقلال بزرگ نمی دانست. حال ایشان در مهم ترین برهه زمانی دست هواداران را در پوست گردو گذاشت و از مسئولیت خود شانه خالی کرد.

در حالیکه به نظر می رسد این استعفا بیش از آنکه به نفع استقلال باشد به ضرر این تیم خواهد بود، باید دید واکنش وزیر ورزش در این باره چیست و چه سرنوشتی در انتظار استقلال بزرگ و هواداران میلیونی این تیم خواهد بود؟

در پایان اضافه کنیم، ای کاش ما از پنجره نقل و انتقالات محروم بودیم تا این اقدامات ناجوانمردانه علیه ما صورت نمی گرفت.. ای کاش..!

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سامان
0 #1 سامان 1397-04-27 13:25
به همین راحتی.استعفا و خدا نگهدار.اونم تو این شرایط.اقای افتخاری شما باید همون زمان با منصوریان استعفا میدادی.ن الان تو این شرایط باشگاه.دم وزارت ورزش گرم ک بالاخره بلایی رو ک باید سر استقلال آورد.واسه ی بار هم ک شده ب حرف هوادارا گوش کنین.حالا ک این استعفا داده.آقای فتح الله زاده رو بزارین جاش تا ما ی نفس راحت بکشیم
نقل قول کردن
FARHAD
0 #2 FARHAD 1397-04-27 14:22
بری که برنگردی لعنتی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار