این نیز بگذردحسن روحانی و وزارت ورزش سالها با هدف نابودی استقلال تمام تلاش خود را کردند تا این تیم مردمی و هواداران بی شمارش روز خوش نبینند.


به گزارش استقلال نیوز،  چه خواستیم و چه شد! این جمله حرف تک تک هواداران استقلال در باب باشگاه محبوبشان است. استقلالی که قرار بود برای قهرمانی آسیا آماده شود آنقدر تضعیف شد که دیگر برای ترمیمش کاری از کسی بر نیاید. انگار این سیر نابودی پایانی ندارد و خواست آقایان حذف استقلال از فوتبال ایران است.

حسن روحانی در همان جلسه ی شرم آور با همتای ترکیه ای خود نشان داد شرایط این فصل تیم محبوبش چقدر مهم و حیاتی است. آقایان که نتوانستند با تبانی و راهکارهای دیپلماتیک تیم دوم پایتخت را از محرومیت باز دارند راهی به جز تضعیف استقلال بزرگ برایشان باقی نماند و در راستای همان ظلم های چند ساله به استقلال مجددا هواداران این تیم و رویاهایشان را در زیر پا له کردند.

اگر تا دیروز به شرایط اسفناک استقلال و رفتار دولتی ها با شک و تردید نگاه می کردیم امروز دیگر واقعیت مقابل چشمانمان نمایان است.

استقلال را به پرتگاه نابودی رسانده اند و قرار نیست در تصمیم خود بازنگری کنند. یک مشت مدیر نالایق در باشگاه بزرگ و مردمی استقلال گماشته و از آنها فقط انتظار سکوت دارند. مدیرانی که به پاس همان میزها و قدرت های بادآورده تصمیمی برای نجات استقلال بزرگ ندارند.

ژن های خوب همچون موریانه باشگاه استقلال را به فنا داده و امروز با یک استعفای مسخره از مسئولیت خود شانه خالی می کنند.

البته وقتی وزیر ورزش، که نقش مالک و تصمیم گیرنده این باشگاه را دارد بزرگترین دغدغه اش رضایت فرزندش است نه میلیون ها جوان ایرانی انتظار بیش از این دارید؟

این بساط تبعیض و بی عدالتی را پایان دهید تا کی قرار است هواداران استقلال بازیچه رفتارهای بی تدبیر شما شوند؟

سوپر جام را بدون هیچ سند و مدرک محکمه پسندی دو دستی تقدیم تیم محبوبتان کردید تا عقده کسب جام و بردهای دربی را در رفتار هوادارانش کم کنید.

دست استقلال را بیش از 2 ماه در پوست گردو گذاشته و ستاره های مهم این تیم را دور کرده یا در حالت بلاتکلیفی قرار داده اید.

مدیران وزارت ورزش و جوانان که بایستی مربیان اخلاق و رفتار ورزشی باشند با تصمیمی مضحک، هواداران معترض استقلال را در بند کردند تا شعله های اعتراض در نطفه خفه شود.

اما به راستی این هوادار عاشق از خواست خود کوتاه خواهد آمد؟ آیا آقایان قدرت نابودی استقلال و مکتب بزرگش را خواهند داشت؟

بهتر است دشمنان استقلال بدانند روزی که عده ای این تیم را با قانون مضحک به لیگ 3 فرستادند تا شاید نام و نشانی از این تیم باقی نماند، وقتی حمایت هواداران این تیم را دیدند پیش از گذشته متوجه بزرگی و عظمت این تیم شدند و مقابل این عظمت سر خم کردند!
شما نیز به زودی سر تعظیم مقابل قدرت این تیم فرود خواهید آورد..
آن روز دیر نیست..

 

اخبار اختصاصی استقلال 

دیدگاه‌ها  
کامران
+4 #1 کامران 1397-04-27 20:14
دمت گرم که این حرفا چیزی جز یه واقعیت تلخ نیست برای هوادارایی که تو این بدبختی و گرسنگی و آشفته بازار ایران که یه عده *** به ملت تحمیل کرده اند تنها سرگرمی و دلخوشیمون همین فوتباله که این باند پست فطرت پرسپولیسی دارن این رو هم ازمون میگیرن،، خدا ازتون نگذره که اینجوری چند ساله دارین نابودمون میکنین، من هوادار متعصب استقلالم ولی اگر پست وزارت رو داشتم بخدا قسم هیچوقت مثل سلطانی فر شرف و عدالتم رو نمی فروختم و با عدالت تمام کار میکردم
نقل قول کردن
کامران
+4 #2 کامران 1397-04-27 20:23
آقای سلطانی فر شما و دارو دستت( آقا زاده پست فطرتت، خادم، تاج، داورزنی، عابدینی، ساکت و ...) همتون یه عده نامرده بی همه چیزید که بهتون قول میدم که تا چشم بهم بزنین به درک واصل شدین و بخاطر کارهاتون و اون هوادارایی که بغض کردن و گریه کردن و سکته کردن در برابر عدالت خدا باید پاسخگو باشین البته تو همین دنیا هم تا چند روز دیگه اوضاع تیم خوب نشه دنیا رو هم براتون جهنم میکنم بذار لیگ شروع بشه تو ورزشگاه برا روحانی و تو چند شعار لایقتون کنار گذاشتن هوادارا،،
نقل قول کردن
سیروس پشت هجده
+4 #3 سیروس پشت هجده 1397-04-28 01:53
از تمام هواداری استقلال کبیر خواهشمندم ببینید چه بلاهایی به سرم آوردن یه نیم فصل لنگ بخاطر گند زنی طارمی از طرف فیفا محرومه بازیکن بگیره با این حال پولای فدراسیون داره به حساب : رفیعی -ترابی-کامیابی نیا و بیرانوند واریز میشه از طرفی اینا چپ و راست استقلال رو نقره داغ میکنن انگار ما پول هدایتی رو دزدیدیم و ریزه اسپور رو دور زدیم،امسال ورزشگاه آزادی رو جهنمشون کنید
من که خوزستانم 4 بازی اینجا رو حتما ورزشگاهم شما هم سنگ تموم بذارید.
یاحق
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار