امیرحسین فتحی

سرپرست جدید باشگاه استقلال گفت: کار مجید حسینی غیر اخلاقی بوده است و از طریق فیفا و کنفدراسیون آسیا پیگیر این موضوع هستیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی، در خصوص روزبه چشمی و بازگشت تیام و جپاروف صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* وضعیت روزبه چشمی و ماندن این بازیکن در استقلال؟

چشمی بازیکن ما است و با باشگاه استقلال قرارداد دارد. قطعا فصل آینده هم در خدمت این بازیکن خواهیم بود و بعد از رفع مصدومیتش در تیم حضور خواهد داشت.

* چشمی خواهان مبلغ بالاتری شده است؟

خیر. من با چشمی صحبت خاصی نداشتم؛ ان‌شاءالله مسائل قبل از حضور من فراموش شود و به آینده فکر کنیم.

* زمان بازگشت تیام و جپاروف؟

طبق صحبتی که با مدیربرنامه‌های این دو بازیکن انجام دادیم قرار است آنها امشب (دوشنبه) یا بامداد فردا به تهران بیایند. همه تلاشمان را خواهیم کرد تا براساس اهداف و سیاست‌های کلان باشگاه بتوانیم مانند فصل گذشته در خدمت این بازیکنان باشیم.

* آیا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنید؟

قطعا همین طور است. ما در کشوری زندگی می‌کنیم که اصل و ابتدایی‌ترین کار مسائل اقتصادی است. اکنون این مشکل گریبان همه باشگاه ها را گرفته است. یک روز می‌گفتیم ذوب آهن و سپاهان مشکل مالی ندارند اما الان این دو باشگاه هم با مشکلات مالی مواجه هستند. در هر صورت باید با همکاری دوستان این مشکلات برطرف شود.

* اولتیماتوم کنفدراسیون آسیا به باشگاه های ایران از جمله استقلال برای حل مشکلات مالی؟

قطعا تا پایان مهلتی که داریم بدهی‌ها را پرداخت خواهیم کرد و هواداران نگران این موضوع نباشند.

* احتمال جذب نفرات جدید هست؟

خیر، فعلا سیاست باشگاه حفظ شاکله قدیمی تیم است و از طرف کادر فنی نیز هیچ بازیکنی به ما معرفی نشده است.

* آیا باشگاه استقلال از سیدمجید حسینی شکایت کرده است؟

اینکه این بازیکن با باشگاه دیگری وارد مذاکره شده کار بسیار غیرحرفه‌ای است که باشگاه ترکیه‌ای انجام داده است. حسینی با ما قرارداد دارد و ما با جدیت پیگیر این موضوع هستیم و مطمئن باشید از طریق ای اف سی و فیفا این موضوع را تا احقاق حق باشگاه پیگیری خواهیم کرد. حسینی بازیکن ماست و هیچ باشگاهی حق مذاکره با این بازیکن را ندارد. در عرف بین المللی هم اگر باشگاهی یک بازیکن را بخواهد باید با باشگاه مبدأ وارد مذاکره شود.

* گفته می‌شود بندی در قرارداد مجید حسینی با باشگاه استقلال وجود دارد که اجازه می‌دهد این بازیکن بدون رضایت نامه به باشگاه دیگری انتقال پیدا کند؟

خیر،‌در قرارداد او قید شده است که بعد از رضایت باشگاه می‌تواند به باشگاه دیگری منتقل شود. وقتی بازیکن قرارداد دارد باید با باشگاه مذاکره شود. اینکه یک دفعه بازیکن باشگاه خود را رها کند و به تیم دیگری برود غیرحرفه‌ای است. در لیگ دسته دو، سه و حتی محلات هم این اتفاق نمی‌افتد. ضمن اینکه اگر باشگاهی بازیکنی را می‌خواهد باید از باشگاه مبدأ استعلام بگیرد. اینکه همینطور با بازیکنی قرارداد ببندند بسیار غیرمنطقی است.

* آیا شما واقعا از ابتدا استقلالی بودید؟

قطعا اگر من استقلالی نبودم الان در این باشگاه حضور نداشتم. مطمئن باشید هر کسی در هر باشگاهی حضور دارد باید به آن عرق داشته باشد. من سابقه فوتبالی روشنی دارم و در گذشته هم عضو باشگاه استقلال بوده ام. کسانی که با من رابطه 30-40 ساله دارند به خوبی می‌دانند که رنگ من آبی است. با تمام احترامی که برای دوستانم در هیئت رئیسه پرسپولیس و هواداران این تیم قائلم اما من استقلالی هستم.

* نگرانی وجود دارد باشگاه استقلال مبلغ زیادی بابت تمدید قرارداد به تیام و جپاروف پرداخت کند!؟

باشگاه و هیئت مدیره سیاست خاصی دارد و قطعا در مذاکرات برای هر بازیکنی مبلغ خاصی در نظر گرفته شده است که مطمئن باشید بیشتر از آن پرداخت نخواهد شد. ما اسیر جو موجود نمی‌شویم. اینجا باشگاه بزرگ استقلال است و مطمئن باشید وجاهت آن را حفظ خواهیم کرد.

* احتمال دارد مجتبی جباری دوباره به باشگاه استقلال برگردد؟

خیر، من از دوستان می‌خواهم اخبار دقیق باشگاه را از سایت ما دنبال کنند. ضمن احترامی که برای مجتبی جباری قائلم اما تا این لحظه برای بازگشت او صحبتی با من نشده است.

* آیا پندار توفیقی از سمت خود در باشگاه استقلال استعفا کرده است یا خیر؟

این اتفاقی است که قبل از جلسه معارفه من و حضورم در باشگاه استقلال رخ داده بود. توفیقی استعفای خود را به افتخاری داده و پس از آمدن من این استعفا در اختیار من قرار گرفت. فعلا تصمیمی در این مورد نگرفته‌ام.

* قول قهرمانی به هواداران استقلال را می‌دهید یا خیر؟

همه تلاشمان را خواهیم کرد تا این باشگاه را به جایگاه واقعی خود برسانیم. آرزوی قلبی ما همین است و تمام تلاشمان را هم خواهیم کرد.

* رضا افتخاری که مدعی بود او را مجبور کرده‌اند قراردادهای دو الی سه برابری با برخی از بازیکنان امضا کند و اینکه این قراردادها برای باشگاه استقلال تعهد ایجاد خواهد کرد؟

من به این موضوع اعتقادی ندارم. اینکه قراردادها تا رقمی دو تا سه برابری امضا شده باشد اغراق است. قطعا هر تعهدی باشگاه از قبل داشته الان برعهده من است و من متعهدم آنها را پرداخت کنم. ان‌شاءالله مشکلی در این خصوص پیش نخواهد آمد.

* آیا بهتر نیست مبلغ بدهی‌های باشگاه را به طور روشن اعلام کنید؟

قطعا در اولین فرصت این کار را انجام خواهیم داد و اعلام می‌کنیم در زمان حضورمان در باشگاه استقلال چقدر بدهی وجود دارد و چه رزومه ای خواهیم داشت.

* دیدار سوپرجام و اینکه آیا بهتر نبود تمهیداتی اندیشیده شود تا این دیدار برگزار شود؟

دوست داشتم اتفاقات طوری رقم بخورد که تا در جوی آرام مقابل رقیب دیرینه‌مان بازی کنیم و هواداران هم از این مسابقه لذت ببرند امیدوارم در اولین فرصت این اتفاق بیفتد.

* درآمدزایی باشگاه استقلال در فصل جدید لیگ برتر؟

با کمک هیئت مدیره باشگاه یک تیم مارکتینگ مستقر می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم از توانایی این دوستان برای درآمدزایی در باشگاه استفاده کنیم.

* آیا برنامه‌ای برای حذف بندهای عجیب در قرارداد بازیکنان دارد یا خیر؟

قطعا همینطور است، ان شاءالله شما خواهید دید که قراردادها را اصولی خواهیم کرد تا باشگاه بیشترین سود را از نقل و انتقالات ببرد. ضمن اینکه هواداران در آن صورت مطمئن خواهند بود بازیکن وقتی دو تا سه سال با باشگاه قرارداد دارد تا پایان مدت قرارداد خود در این تیم حضور خواهد داشت.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

امیرحسین فتحی: تیام و جپاروف فردا به تهران می آیند؛ چشمی به زودی به تمرینات اضافه می شود

امیرحسین فتحی: با چشمی جلسه ای برگزار نکردم؛ شفر خودش خواستار لغو سفر به آلمان است!

امیرحسین فتحی: نیامده بودم که جانشین افتخاری شوم ؛ استقلال هیچ وقت متکی به چند بازیکن نبوده است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار