هادی مباشری

معاون اجرایی پیشین باشگاه استقلال گفت: تمام تمرکز من این است که کارهای استقلال تا بازی با پیکان سر و سامان پیدا کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، هادی مباشری معاون اجرایی پیشین باشگاه استقلال که این روزها از او به عنوان جانشین سید پندار توفیقی در سمت معاونت این باشگاه نام برده می شود در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد در حال حاضر به عنوان مشاور امیرحسن فتحی در حال همکاری است و از آینده کاری خود بی خبر است.

* مشاور فتحی 

من اکنون تنها مشاور فتحی هستم. مدیرعامل استقلال چندی پیش از من و ۳ نفر دیگر خواست که تا شروع لیگ به او کمک کنیم و بحث قرارداد چند بازیکن را سر و سامان دهیم و استقلال آماده‌ای را روانه لیگ برتر کند.

* سر و سامان دادن استقلال

تکلیف این جانشینی شنبه یا یکشنبه مشخص خواهد شد و تا آن زمان باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. ما مسائل شخصی داریم که باید برطرف شود تا بتوانیم با خیالی راحت در باشگاه استقلال فعالیت کنیم. استقلال تیم بزرگی است و نیاز دارد تا با قدرت در لیگ هجدهم حاضر شود. تمام تمرکز من این است که کارهای استقلال تا بازی با پیکان سر و سامان پیدا کند و بعد از آن درباره فعالیت در باشگاه استقلال فکر کنیم.

* تعیین تکلیف کریمی

به هرحال قرار است علی کریمی برای ما بازی کند اما ابتدا باید مدارکش به کمیسیون پزشکی ارسال شود و مدت‌ زمان مصدومیتش مشخص شود. او بازیکن استقلال است و تکلیفش بعد از نظرات کمیسیون پزشکی مشخص می‌شود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار