سید حسین حسینی

سید حسین حسینی گفت: بهتر بود که استقلالی‌ها در این مراسم بیشتر بودند که متأسفانه نبودند. استقلال همیشه مظلوم است.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید حسین حسینی دروازبان استقلال پس از حضور در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال کشور در مورد انتخاب نشدنش به عنوان بهترین دروازبان لیگ گفت: شاید امسال باید دو هزار دقیقه کلین‌شیت کنم تا مرا به عنوان بهترین دروازبان لیگ انتخاب کنند!

* تبریک به بیرانوند

به علی(بیرانوند) تبریک می‌گویم. او در جام جهانی خوب کار کرد و این عنوان را به دست آورد. در عین حال معتقدم سازمان لیگ باید در انتخاب بهترین‌ها بیشتر دقت کند. در حالی که  یک نماینده از استقلال نبود و دو بازیکنی هم که جایزه گرفتند، یکی‌شان تکلیفش مشخص نیست و یکی هم قطعاً جدا شده است، بهتر بود که استقلالی‌ها در این مراسم بیشتر بودند که متأسفانه نبودند. استقلال همیشه مظلوم است.

* شرایط بد استقلال

ما پیشرفت خوبی نداشتیم. فقط شانس خوب استقلال این بود که شفر بالای سر تیم است. این شرایط در شأن باشگاه استقلال نبود. ما یکی دو ماه تعطیل بودیم و می‌توانستیم زودتر کنار هم جمع شویم. امیدوارم آقای فتحی(سرپرست جدید باشگاه استقلال) تیم را سروسامان دهد.

* رقابت با رحمتی

من سال گذشته با آقای رحمتی که بازیکن بزرگ و کاپیتان تیم است، رقابت خوبی داشتم و من دو سه پیشنهاد خیلی خوب داشتم. یک پیشنهاد سه میلیاردی داشتم، ولی ماندم. استقلال خانه من است. کجا بروم بهتر از استقلال؟!‌ باشگاه هم مبلغ رضایتنامه من را هفت میلیارد تومان تعیین کرده است. امسال و پارسال هم ارزان‌ترین بازیکن استقلال من بودم.

* جام ملت های آسیا 2019

تمام تلاشم را می‌کنم تا در تیم ملی و در جام ملت های آسیا 2019 حضور داشته باشم. 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار