وینفرد شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من امید ابراهیمی به عنوان بهترین بازیکن لیگ بود و حتی بهترین بازیکن ایران در جام جهانی.

 

 به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت که در ادامه می خوانید:

* از جدایی ابراهیمی ناراحتم

امروز بازیکنانی از تیم ما به نام‌های امید ابراهیمی و جپاروف دو جایزه با ارزش کسب کردند و این حاصل کار تیمی بود و من از همه بازیکنانم به خاطر صددرصد توانی که برای موفقیت تیم گذاشتند و جانانه جنگیدند، تشکر می‌کنم. اگر چه ناراحتم برای اینکه فرمانده‌مان از ما جدا شده و دلمان برای او تنگ می‌شود، هر چند در همه جای دنیا طبیعی است یک بازیکنان برای پیشنهاد بهتر راهی تیم دیگری می‌شود.

* لیگ ایران یکی از بهترین لیگ های آسیاست

من قبلاً گفته بودم و لازم می‌دانم تکرار کنم بازیکنان داخلی ما در جام جهانی جزو بهترین‌ها بودند و این نشان می‌دهد که لیگ ما یکی از بهترین لیگ‌های آسیاست.

* باقری و دانشگر جانشینان ابراهیمی هستند

امیدوارم فرشید باقری یا محمد دانشگر که قرار است یکی از آنها جای امید ابراهیمی بازی کند بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و جای خالی امید را پر کنند. الان مسئولیت سنگینی روی شانه‌های آنهاست.

* اکثر بازیکنانی که با ما تمرین می کنند زیر 21 سال هستند!

ما فصل بسیار سختی را پیش‌ رو داریم. اکثر نفراتی که در حال حاضر با ما تمرین می‌کنند جزو نفرات زیر 21 سال‌مان هستند، بعلاوه چهار پنج بازیکن بزرگ‌تر. لازم است که در هفته‌های آینده بازیکنان جدیدی به جمع ما اضافه شوند، در غیر این‌صورت کارمان خیلی سخت خواهد شد.

* حسینی بهترین دروازبان لیگ بود

همه دیدند که سید حسین حسینی چه عملکردی خوبی در تیم ما داشت و کاملاً هم شایسته حضور در جام جهانی و می توانست بهترین دروازبان لیگ انتخاب شود.

* ابراهیمی بهترین بازیکن لیگ بود

به نظر من امید ابراهیمی به عنوان بهترین بازیکن لیگ بود و حتی بهترین بازیکن ایران در جام جهانی. امید ابراهیمی زمانی که در ابتدای فصل به تیم ما آمد کمی مصدومیت داشت، اما بعد از آن عملکرد بسیار خوبی در تیم ما داشت و نه تنها فرمانده استقلال در لیگ برتر، بلکه فرمانده تیم ملی در جام جهانی نیز بود. شما دیدید که باشگاه‌های ایرانی نیز خیلی خوب برای تیم ملی کار کردند و به همین دلیل هم تیم ملی در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت.

* وحید امیری در مجموع خوب بود

در مورد اینکه حق وحید امیری بوده که به عنوان برترین بازیکن سال ایران انتخاب شود یا خیر باید بگویم چرا که نه! شاید 10 درصد بگویند حق او بوده و 20 درصد بگویند نه. این طبیعی است وقتی صحبت می‌شود می‌گویند این بازیکن استقلالی یا پرسپولیسی بوده است، اما به طور کلی او خوب بود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار