حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: آقایان اگر بخواهند این ظلم به استقلال را ادامه دهند، منتظر برخوردهای تندتری از طرف ما باشند.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم درباره رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که استقلال را بازنده سوپرجام اعلام کرد، اظهار داشت، آقایان کاری نکنند که هواداران استقلال تصور کنند فدراسیون به تیم خاصی گرایش دارد.

* کمیته انضباطی عادل نیست

به حال این فوتبال تأسف می‌خورم که چنین رأیی صادر کرده‌اند. متأسفانه بی‌عدالتی را با چشم خودمان دیدیم.

آن روزی که جلسه شورای تأمین را گذاشتند، بخشی از قسمت جایگاه پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه آزادی در حال تعمیر و راهرویی که باید هواداران می‌آمدند، بسته بود. سعید فتاحی مصاحبه کرد و گفت "چه‌وقت تعمیرات بوده است؟"، از دوستان در کمیته انضباطی تعجب می‌کنم، آن ها باید عدالت را رعایت می‌کردند که نکردند. قاضی باید عدالت را پیاده کند.

* از لیگ و جام حذفی کنار می کشیم

کمیته انضباطی جرأت می‌کرد استقلال را جریمه کند؟ ما قطعاً درباره این رأی کوتاه نمی‌آییم. اگر کمیته استیناف هم حق استقلال را ندهد، خودم در جلسه هیات مدیره این موضوع را مطرح می‌کنم که در مسابقات(لیگ و جام حذفی) شرکت نکنیم و از رقابت‌ها کناره‌گیری کنیم. جواب 30 میلیون هوادار استقلال را چه‌کسی می‌دهد؟ من یک رأی در هیات مدیره استقلال دارم و سعی می‌کنم در این باره با اعضا صحبت کنم. همیشه با تیم ملی و فدراسیون فوتبال همکاری کرده‌ایم، درست است که دیگر همکاری نکنیم؟

* دوستان منتظر برخوردهای تند ما باشند

اگر بخواهند این ظلم به استقلال را ادامه دهند، منتظر برخوردهای تندتری از طرف ما باشند از آقایان سؤال می‌کنم، کدام‌یک از شما حاضر به پاسخگویی به هواداران استقلال هستید؟ ما از رأی کمیته انضباطی ناراحتیم و حاضر به پذیرش آن نیستیم. اگر دوستان کمی انصاف داشتند، اجازه می‌دادند لیگ با آرامش آغاز شود نه با تنش.

* چرا خونه به خونه را 3 هیچ بازنده نکردند؟

با تاج حضوری صحبت کردم و به او گفتم "خودتان به این موضوع ورود کرده و آن  را جمع کنید". باشگاه خونه‌به‌خونه بابل رسماً اعلام کرد که "از حضور در فینال جام حذفی انصراف می‌دهیم"، چرا آن زمان نیامدند نتیجه را به‌سود استقلال اعلام کنند؟ خونه‌به‌خونه کتبی اعلام کرد نمی‌آید، اما جایی در نامه‌های ما پیدا کنید که از حضور در سوپرجام انصراف می‌دهیم. آقایان کاری نکنند که هواداران استقلال تصور کنند فدراسیون به تیم خاصی گرایش دارد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
سهراب
+2 #1 سهراب 1397-05-03 11:18
تو خودت یکی از دلایل این کثافت کاری ها هستی فقط تو خبرگزاری ها حرف بزن ولی تو عمل هیچ غلطی نمی کنی خیر سرت تو مجلس هستی
نقل قول کردن
مجتبي
0 #2 مجتبي 1397-05-03 12:04
خيلي بيجا ميكني از ليگ و حذفي كنار بكشي و دو تا جام ديگه رو هم دودستي تقديم بقيه بكني. خودتون رو پشت اين حرفهاي مسخره پنهون نكنيد. از 3 ماه قبل از بازي تاريخ معلوم بود و شما موظف بوديد تو تعطيلات شبانه روزي كار كنيد هم بازيكنا رو نگه دارين هم بازيكن جديد بگيريد و هم آقاي شفر تمرينات رو حد اقل از 2 هفته زودتر شروع كنه اما همه خواب بوديد. بعد هم كه گند كارتون در اومد گفتيد ما آماده نيستيم و تيم رفت تركيه . از 11 تيرگفتن اين بازي 29 برگزار ميشه و شما گفتيد ما تو اين تاريخ بازي نميكنيم و دوباره گفتن نخير تو همين تارخ برگزار ميشه و شما هم دوباره گفتين نخير. توهم زديد كه بالادست سازمان ليگي. مرد حسابي نميدوني معني حقوقي اين كار يعني انصراف و بعد با پررويي به هوادار مظلوم ميگيد ما كه نگفتيم انصراف و گفتيم تعويق. فكر كردي اونا هم بيكار نشستن و اين سوتي رو به روي گل شما ميبخشن. بخدا اگه به همين بازيكناي موجود اعتماد به نفس ميداديد حاضر بودن با دل و جون بيان بازي كنن . حتي اگه ميباختن شرف داشت و ناراحتي ما رو در ادامه با زحمت بيشتر جبران ميكردن. اما حيف كه جسارت و شهامت نداريد و از تيم هم داريد ميگيريد
نقل قول کردن
مجتبي
+4 #3 مجتبي 1397-05-03 12:11
به نقل از سهراب:
تو خودت یکی از دلایل این کثافت کاری ها هستی فقط تو خبرگزاری ها حرف بزن ولی تو عمل هیچ غلطی نمی کنی خیر سرت تو مجلس هستی


كدوم مجلس. بابا اين ميگه ما 30 ميليون هوادار داريم و بايد راي برگرده. مثل اينكه لنگيا هم بگن ما 30 ميليون هوادار داريم اگه ميتونيد راي رو برگردونيد. مگه جنگه. فقط بايد مديريت بلد باشي و زحمت بكشي كه اينا اهلش نيستن
نقل قول کردن
شقایق انصاری
+2 #4 شقایق انصاری 1397-05-03 16:44
واقعا شکل اعضای هیات مدیره بیانگر اوضاع مدیریتی باشگاس قیافه این بنده خدا به همون مجلس و این چیزا میخوره نه هیات مدیره استقلال
نقل قول کردن
علي
-2 #5 علي 1397-05-03 21:36
عجب منطقي دارد اين مسئول محترم. چندين ماه پيش زماني كه نه معلوم بود استقلا قهرمان جام حذفي است و نه پرسپوليس، برنامه مشخص شده است. اگر قرار باشد تاريخ را هر تيمي تغيير دهد كه سنگ روي سنگ بند نمي شود. اين حرف و منطق شما را حتي يك كودك و ديوانه نمي پذيرد. با اين منطق و شيوه مديريت شما چه مي توان گفت. فرافنكني كردن و خرابكاري خود را به گردن ديگران انداختن حتي در دوران ابتدايي و بچه هاي كلاس اول هم به شدت مرسوم نبود.
نقل قول کردن
سیروس پیشت هجده
+1 #6 سیروس پیشت هجده 1397-05-03 23:52
حالا که میدونی فدراسیون و دار و دسته لنگی تشریف دارن ، بجای اینکه تیم رو کنار بذاری برو به ای اف سی و فیفا شکایت کن
گندی رو که خودتون بالا آوردید رو جمع کنید لطفا
آه هوادار دامنتون رو میگیره
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار