هادی مباشری

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: عقد قرارداد با باشگاه نیازمند این است که در ابتدا به خود بازیکن پول بدهیم و قرارداد او را در هیات فوتبال ثبت کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص عدم پرداخت بدهی ها به فدراسیون بابت ثبت قرارداد بازیکنان جدید و وصعیت مامه بابا تیام،

باید اول بدانیم در باشگاه چه خبر است.

ما در این هفته تازه به باشگاه آمده‌ایم و مشغول رتق و فتق امور هستیم.با این وضعیت مالی که باشگاه دارد باید اول بدانیم در باشگاه چه خبر است.

* اول باید قرارداد بازیکنان را نهایی کنیم

در وهله اول باید قرارداد بازیکنان را نهایی کنیم. عقد قرارداد با باشگاه نیازمند این است که در ابتدا به خود بازیکن پول بدهیم و قرارداد او را در هیات فوتبال ثبت کنیم و بعد پول فدراسیون را پرداخت کنیم. ابتدا باید خیالمان از قرارداد بازیکنان راحت شود و بعد از آن نگران ثبت قرارداد او باشیم. 

* قرارداد آقاخان و تیموری با ما قانونی است

میثم تیموری و مرتضی آقاخان با باشگاه استقلال قبل از حضور ما قرارداد بسته‌‌اند و قرارداد آنها دارای اعتبار قانونی است.

این بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و طبیعتا قبل از عقد قرارداد باید در تست‌های پزشکی ایفمارک شرکت کند. اینکه زمان مصدومیت بازیکن چقدر است توسط کادر پزشکی به مدیران باشگاه و سپس سرمربی تیم اعلام می‌شود و در مرحله آخر آنها تصمیم می‌گیرند که ایا بازیکن در لیست حضور داشته باشد یا خیر. در این زمینه سرمربی به باشگاه گزارش می‌دهد و تصمیم نهایی توسط مدیران گرفته می‌شود.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
shadi
0 #1 shadi 1397-05-03 15:10
عجب چهره ی خفنی داره :cry:
نقل قول کردن
کامران
+1 #2 کامران 1397-05-04 01:48
مگه مشکل تیم همین دو تاست که خودمون ادمشون کردیم اینقد پررو شدن اگه عرضه داشتین تو این 3 ماه با پول اینا بازیکنای خیلی با کیفیت تر و میاوردین بعدش اینا از ترس خودشون منت میکشیدن و ارزانتر میومدن!! الان تیم 8 تا بازیکن نداره با این دو تا عاقا 10 تا اون 12 بازیکن دیگه کجان!!؟؟؟ چرا کسی رو نمیارین؟؟؟! چرا با افکار عمومی بازی میکنین فردا بازی اول لیگه تو این باشگاه چه خبره!!؟؟؟ پس کی قراره کسی ب تیم اضافه بشه!؟ تیم محروم همه ستاره هاشو تمدید کرد و 6 ستاره لیگ رو خرید!!!!!! پس افتخاری توفیقی و شماها تو این سه ماهه چی خوردین!؟؟ داشتین قبر .... افتخاری لعنتی رو میکندین که هرچی میکشیم از اونه حالا برا خوش خدمتی تاج پست بالاتر بهش داد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار