سرور جپاروف

هافبک ازبکستانی و باتجربه استقلال پس از اینکه با مدیران این تیم بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسید، راهی لیگ ازبکستان شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سرور جپاروف هافبک ازبکستانی استقلال و دارنده دو عنوان بهترین بازیکن سال قاره آسیا که فصل گذشته نقش پر رنگی در صعود آبی های پایتخت به جمع 8 تیم برتر آسیا و نتایج خوب این تیم با وینفرید شفر در لیگ برتر و جام حذفی داشت، پس از عدم توافق با مدیران استقلال از این تیم جدا شد.

جپاروف بعد از جدایی از استقلال بلافاصله به تیم جتیسو قزاقزستان پیوست تا در رقابت‌های لیگ برتر این کشور به میدان برود. تیم جتیسو فصل گذشته در رده هفتم جدول 12 تیمی لیگ قزاقزستان قرار گرفت.

جدایی جپاروف

مدیران استقلال دلیل عدم توافق با این هافبک باتجربه ازبکستانی را اختلاف بر سر مدت زمان قرارداد اعلام کردند. استقلالی ها خواهان عقد قرارداد یک ساله بودند اما جپاروف خواستار قراردادی 3 ساله!

حال باید دید مدیران استقلال که دیروز در مصاحبه هایشان اعلام کردند مشکلی برای جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی ندارند، برای جایگزینی این هافبک باتجربه چه اقدامی خواهند کرد. از نیومایر آلمانی به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی جپاروف در خط میانی استقلال نام برده می شود.

استقلال نیوز برای این هافبک با اخلاق و خوب ازبکستانی که روزهای خوبی را برای هواداران استقلال رقم زد، در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارد.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
سجاد
0 #1 سجاد 1397-05-05 14:02
آقای مدیر عامل شما مکه نگفتید جبارف دو داره تو ازبکستان بازی کنه نکنه قزاقستان یه از شهر های ازبکستان ما خبر نداریم شما که خدای نکرده دروغ نمیگیرد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار