حواشی دیدار استقلال و پیکان

با وجود تساوی استقلال در دیدار با پیکان هواداران این تیم بشدت از عملکرد مدیران باشگاه انتقاد کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران و پیکان از ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی برگزار شد و این در حالی است که قرار است امشب خسوف یا همان ماه‌گرفتگی از ساعت 22:54 آغاز شد.این اتفاق نادر در حالی رخ داد که چندین ساعت ماه گرفته خواهد شد و این ماه‌گرفتگی در تمام ایران قابل رؤیت است.

* هواداران خشمگین تیم فوتبال استقلال  به خاطر اتفاقاتی که در فصل نقل و انتقالات برای این تیم رخ داده، به شدت از وزیر ورزش و جوانان انتقاد کرده و بعضاً شعارهای عجیب و غریبی را علیه نفر اول ورزش کشور سر می‌دهند. این شعارها تعجب حاضرین در ورزشگاه آزادی را در پی داشته و نکته جالب توجه اینجا است که امیرحسین فتحی و جواد قراب از اعضای هیأت مدیره استقلال  در جایگاه ویژه نشسته و اعتراضات تماشاگران را نظاره‌گر شده‌اند.

* هواداران تیم فوتبال استقلال که از اتفاقات سوپر جام عصبانی بودند بعد از ادامه شعارها علیه مسعود سلطانی‌فر، این بار از سعید فتاحی انتقاد کرده و او را پرسپولیس خطاب کردند.

* مهدی رحمتی با حضور در بازی امشب رکورد حضور در همه ادوار لیگ را شکست؛ این بازیکن در تمامی ۱۸ فصل لیگ برتر تا امروز با تیم‌های مختلف به میدان رفته است.

* در دقیقه ۶ بازی داور به بازیکن پیکان کارت زرد نشان داد که جلالی به این تصمیم معترض شد.

* روح الله باقری مهاجم جدید استقلال با شماره ۱۰ که فصل قبل بر تن شهباززاده بود در این دیدار به میدان رفت.

* در بین دو نیمه دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان دکتر نوروزی در بین طرفداران استقلال حاضر شد و برای دقایقی با آنها صحبت کرد.

* هواداران استقلال با دیدن نوروزی از وی به خاطر پیگیری وضعیت تست پزشکی بازیکنان تشکر کرده و خطاب به او گفتند اگر تیم حاضر در کلینیک در بازی امروز حضور داشت با خیال راحت تری بازی را تماشا می‌کردند!

هواداران استقلال در خصوص آخرین وضعیت مصدومان از نوروزی سوال کرند که وی پاسخ داد:

چشمی از ٢هفته دیگر می‌تواند در تمرینات حاضر شود. محسن کریمی، شجاعیان و آقاخان احتمالا تا نیم فصل از تمرینات تیم دور هستند. میثم تیموری هم فعلا باید تحت درمان باشد.

* محسن کریمی و بهشاد یاورزاده هم بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* در دقیقه ٦٤ بازی بازیکنان پیکان مهاجم استقلال را نقش بر زمین کردند ولی داور خطایی اعلام نکرد، در ادامه پیکانی ها توپ را بیرون نزده و به حمله خود ادامه دادند که شفر ابتدا به داور چهارم اعتراض کرد و سپس با دست زدن برای بنیادی فر اعتراض خود را نشان داد.

* به هنگام تعویض غفوری هواداران استقلال این بازیکن را تشویق کردند.

* در دقیقه ٧٠ بازی روی سکوهای روبروی جایگاه بین تماشاگران استقلال درگیری به وجود آمد که با دخالت نیروی انتظامی به پایان رسید.

* در دقیقه ٧٨ علی کریمی از کادر فنی استقلال خواست تا تعویض شود و به جای وی رضا آذری به زمین رفت.

* بعد از پایان دیدار تیم‌های استقلال و پیکان هواداران خشمگین تیم فوتبال استقلال هنگام خروج امیرحسین فتحی از جایگاه CIP به شدت به عملکرد او اعتراض کرده و حتی اشیائی را از پشت شیشه به سمت او پرتاب کردند.

سرپرست جدید باشگاه استقلال که انتظار چنین صحنه‌هایی را نداشت بلافاصله از صحنه خارج شد. در این لحظه هواداران تیم استقلال که عصبی و ناراحت بودند خطاب به فتحی و قراب که در حال خروج از ورزشگاه بودند با صدای بلند گفتند حتی نتوانستید یک جپاروف را در استقلال نگه دارید. دست از سر استقلال بردارید و با این وزیر ورزش دیگر کاری به کار استقلال نداشته باشید.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
+1 #1 مسعود عشق اس اس 1397-05-05 23:28
مدیرعامل ترسو و بزدل خجالت بکش..فتحی کچل خان تو که عرضه جور کردن دوزار ارز دولتی نداری برا چی اومدی استقلال بزرگ؟؟
از ترس وزیرک لنگی هرچی گفتن باید انجام بدی؟؟اون گرشاسبی عقب مونده ده بار مصاحبه کرده گفته تخلف کردم ولی تو ترسوی بزدلی بیش نیستی..لعنت خدا به همه تون دشمنان استقلال
نقل قول کردن
سجاد
0 #2 سجاد 1397-05-06 00:10
با این بلائی که سر استقلال آوردن انتظار دارن مردم دوتا شعارم ندن تا به این سن استقلال رو به این شکل ندیده بودم ما فقط میتونم امید وار باشیم که از این جوانان بازیکن خوب بسازیم بعد یکی مثل افتخاری شلغم یا همین فتحی بی همه چیز از استقلال دورش کنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار