وینفرید شفر

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار مقابل پیکان گفت: تعجب می‌کنم که چرا داور کارت قرمز به بازیکن پیکان نداد چون قلم‌بند آقایی تکه تکه شده بود اما خدا را شکر می‌کنم که پای او نشکست.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پس از دیدار با پیکان ار هفته نخست لیگ برتر فوتبال حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. متن این مصاحبه را می خوانید:

* به بازیکنانم تبریک میگویم

خوشحالم که دوباره شما را در نشست می بینم. باید بگویم با وجود همه مشکلاتی که در چند هفته گذشته داشتیم اردوی تدارکاتی خوبی در ترکیه داشتیم اما اخبار بدی از تهران می آمد و یک بازی دوستانه در آلمان منتفی شد که آن بازی با حضور هواداران انجام می شد زیرا ما در ترکیه بازی بدون هوادار بازی کردیم با این حال به بازیکنانم تبریک میگویم این اولین بازی بود که انجام دادیم.

* سال گذشته بازی سخت تری با پیکان داشتیم

به تیمم تبریک می‌گویم پارسال بازی سخت‌تری با پیکان در پیکان‌شهر داشتیم و گلی که ابراهیمی زد اما امروز هیچ توپی روی دروازه ما نیامد. ووریا غفوری هم به خاطر این تعویض شد که مدتی با ما تمرین نکرده بود سجاد آقایی هم مصدومیتی جزیی داشت که تعویض شد. به بازیکنان جوان تیم یعنی رضا اذری، صیادمنش و فرشاد محمدی مهر تبریک می‌گویم و خیلی خوشحالم که خوب بازی کردند. آنها بازیکنان جوان و ‌آینده‌داری هستند باید با آنها صحبت کنیم مرتب با آنها کار کنیم تا بهتر و بهتر شوند. از دانشگر هم تشکر می‌کنم که با وجود مصدومیت جزیی که داشت و به شرایط صددرصد نرسیده بود اما خوب بازی کرد. فقط از ضربه ایستگاهی که آخر بازی آنگونه زده شد خوشحال نیستم می‌توانستیم آن ضربه را جور دیگر بزنیم و راه‌های بهتری برای زدن آن ضربه وجود داشت اما این مساله‌ نیست از بزرگترهای تیم یعنی رحمتی، منتظری،‌خسرو حیدری و علی کریمی تشکر می‌کنم که به جوانان کمک کردند. 

* از هواداران به خاطر حمایتشان تشکر می‌کنم

روز گذشته در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم در صفحه شخصی خودم هم نوشتم که هواداران به ورزشگاه بیایند و به جوانان روحیه و انرژی بدهند که هواداران هم این کار را کردند و از آنها به خاطر حمایتشان تشکر می‌کنم. 

* آقایی قلم‌بند نداشت شاید فوتبالش تمام می‌شد

فصل گذشته در پیکانشهر روزبه چشمی شانس آورد که قلم پایش نشکست و در بازی برگشت تیام هم شانس آورد که مصدوم نشد. امروز هم سجاد اقایی اگر قلم‌بند نداشت ممکن بود استخوان پایش شکسته شود و فوتبالش تمام شود. در فوتبال اول از همه سلامت بازیکن مهم است وگرنه مسائل دیگر مثل توپ و گل زدن در درجه دوم اهمیت است. قلم‌بند آقایی تکه تکه شده بود. تعجب می‌کنم که چرا داور کارت قرمز به بازیکن پیکان نداد اما خدا را شکر می‌کنم که پای سجاد اقایی نشکست به هر حال بحث من درمورد داوری مسابقه نیست شاید او این صحنه را ندیده باشد. 

* پاس آخر فقط مربوط به بازیکن صاحب توپ نیست 

اینکه استقلال در بازی هجومی و دادن پاس‌های آخر مشکل دارد درست است این مشکل وجود دارد پاس آخر خیلی مهم است اما این پاس آخر فقط مربوط به بازیکن صاحب توپ نیست مهاجمی که آن جلو حضور دارد و وینگرهایی هم باید خوب حرکت کنند و موقعیت‌سازی کنند. دو توپ به صیادمنش رسید که یکی از آنها گل شد ولی داور خطا گرفت و ضربه دوم هم از کنار دروازه رفت. سخت است که بدون پاس دادن ببریم. مهاجمان هم باید خوب حرکت کنند. 

* برای صیادمنش بهتر بود که از اول بازی نکند

برای صیادمنش که بازیکن جوانی است بهتر بود که از اول بازی نکند زیرا او اگر دیرتر به میدان بیاید برایش بهتر است زیرا بازیکنان جوان باید با شرایط تیم عادت کنند. من بازیکنان مثل مهمت شول داشتم که آنها کم کم بازی کردند و سپس به تیم‌های بزرگتر رفتند و به تیم ملی آلمان رسیدند. دو توپ هم امروز به صیادمنش رسید که یکی خطا شد و یک شوت هم از کنار دروازه به بیرون رفت. 

* دو بازیکن السد که از اتلتیکو و کره آمدند قراردادشان از کل تیم ما بالاتر است

من لیست تمام بازیکنانی که مدنظرم بود را به باشگاه داده‌ام دیروز و پریروز صحبت کردم و مطمئنم که یکی دو بازیکن به ما اضافه می‌شود. می‌دانید که یکی دو بازیکن السد که از اتلتیکو و کره آمدند قراردادشان از کل تیم ما بالاتر است. 

* این آماده‌سازی در شان استقلال نبود

مطمئن نبودیم که شانس بالایی برای این بازی داشته باشیم چون بازی تدارکاتی مقابل هواداران خودمان نداشتیم و این آماده‌سازی در شان استقلال نبود اما در مجموع از عملکرد امشب بازیکنانم راضی هستم. پیکان یک حمله هم روی دروازه ما نداشت و بازیکنان با تمام وجود بازی کردند. باید برای بازی با ذوب آهن و السد خیلی بهتر عمل کنیم و هم سطح آنها باشیم. 

* نیمکت هم خیلی مهم است ما فقط 11 بازیکن داخل زمین نیستیم

تیم ما فقط یازده بازیکن اصلی که به داخل زمین می‌روند نیستند بلکه نیمکت هم خیلی مهم است. ما در 20د قیقه آخر شانس‌های زیادی داشتیم و برای گلزنی هم موقعیت ایجاد کردیم. 

* شنیده ام که گفته اند استقلال تمریناتش را دیر شروع کرده است

مربی بدنسازی که در اردوی ترکیه حضور داشت خیلی خوب بود و امیدوارم باشگاه شرایط او را فراهم کند. ما بعد از لیگ 5 هفته به بازیکنانمان استراحت دادیم چون فصل قبل از رده پانزدهم به سوم آمدیم و در جام حذفی قهرمان شدیم و به جمع چهار تیم غرب آسیا هم رسیدیم واقعا بازیکنان خسته بودند اما در همان تعطیلات هم برنامه داشتند. اردوی ترکیه خیلی خوب بود و توانستیم در ارتفاع بالا تمرین کنیم.

شنیده‌ام گفته‌اند استقلال تمریناتش را دیر شروع کرده و دیر به اردوی ترکیه رفت اما باید بگویم من 30 سال است مربی هستم و می‌دانم چه کار می‌کنم. 

* فتحی گفته این هفته مرتضی تبریزی را جذب می کنیم

جلسات زیادی با باشگاه داشته‌ایم و آقای فتحی گفته که این هفته مرتضی تبریزی را جذب می کنیم و از این بابت خوشحالم و باشگاه بهترین اقدام ها را برای جذب بازیکن می کنند.

* واکنش منفی شفر به یک سوال!

به گزارش استقلال نیوز، سرمربی استقلال در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که گفته بود یک سایت خارجی مدل موی شما را یکی از جالب ترین مدل موهای فوتبال دانسته، با خنده گفت: مثل اینکه تو از مدل موی من خیلی خوشت می آید! این سوال چه ربطی به فوتبال دارد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
سجاد
+2 #1 سجاد 1397-05-06 00:22
ما تا نیم فصل که محرومیت لنگ تموم نشه بازیکن جزب نمی کنیم این خواسته اسپانسره و دولت بیبیندن کی گفتم این حرفها واسمها هم همه وعده سر خرمن تنها کسایی که میان به تیم جابر قربانی و بیان بازکنایی که کیفیت شون معلومه و باعث میشن این دو تا جونم بازی نکنن تا با تجربه شن
نقل قول کردن
صیادمنش 24
-2 #2 صیادمنش 24 1397-05-06 01:53
هوادار استقلال با داشتن من :lol: :lol: خیالش از خط حمله جمع باشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار