دیدار استقلال و پیکان

بازیکنان استقلال بعد از تساوی مقابل پیکان ضمن انتقاد از شرایط موجود ابراز امیدواری کردند این تیم در فرصت باقیمانده برای رقابت های آسیایی تقویت شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از تساوی استقلال تهران  مقابل پیکان در هفته اول لیگ برتر جام خلیج فارس فصل 97/98 برخی بازیکنان این تیم در جمع خبرنگاران صحبت هایی کردند که در ادامه می خوانید:

* محمد دانشگر

ما برای برد به زمین آمده بودیم و جا دارد از هواداران استقلال تشکر کنم که امروز سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم و قطعاً روزهای خوبی در پیش داریم. برای هفته اول بد نبودیم ولی دو، سه موقعیت خوب هم داشتیم که گل نشد. اگر چند هفته اول را ببینید همه تیم‌ها روی تک‌موقعیت‌ها به گل می‌رسند. متأسفانه امروز همان تک‌موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد ولی مطمئن باشید بهتر خواهیم شد. 

صد درصد کار ما در آسیا سخت است. مسئولان باشگاه به فکر هستند که بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کنند اما ما جوانان خوبی داریم و مطمئناً روزهای خوبی در پیش داریم. 

* وریا غفوری

امروز با ترس بازی کردم چون نتوانسته بودم خوب تمرین کنم ان‌شاءالله در هفته‌های آینده بهتر می‌شوم.

درست است که نسبت به پارسال ضعیف‌تر شده‌ایم اما استقلال همیشه استقلال است و این نام آنقدر بزرگ است که دوباره می‌تواند به اوج برگردد و در هفته‌های آینده حتماً به جایگاه اصلی خود باز خواهیم گشت. 

توان و وسع ما همین است تمام بازیکنان ما بهترین بازیکنان ایران هستند،‌ جوانان‌مان هم بهترین هستند هر چند برای بازی در آسیا کم تجربه هستند اما حتماً مسئولان باشگاه تیم را تقویت خواهند کرد.

امروز از خودم راضی نبودم و شرایط ایده‌الی نداشتم مشکلی با بازی کردن در این پست ندارم، فصل قبل تلاش کردم در پست خودم بازی کنم تا به جام‌جهانی بروم اما نشد اما تصمیم مربی این است.

موضوع بازگشت زودهنگامم از اردوی ترکیه بارها از طرف مسئولان باشگاه توضیح داده شده است برای درمان مصدومیتم و اینکه به بازی پیکان برسم زودتر برگشتم که خوشحالم رسیدم.

* خسرو حیدری

خوشحالم که هواداران استقلال آمدند و تیم جوانان استقلال را حمایت کردند. هفته‌ای که گذشت بسیار سخت بود و یک سری از بازیکنان هم آسیب دیده بودند ولی روز گذشته آمدند و به تیم کمک کردند. امروز هم هواداران ما را سورپرایز کردند و در حالی که همه می‌دانند شرایطمان خوب نبود، به حمایت از تیم پرداختند.

یک سری بازیکن مثل تیام و جپاروف استقلال را سر کار گذاشتند. تا دیروز یکی می‌گفت می‌آیم و یکی می‌گفت نمی‌آیم اما اینجا استقلال است، اگر این بازیکنان نمی‌خواستند بمانند کاش دو هفته قبل می‌گفتند و واقعیت این است که استقلال نیاز به تقویت دارد. 

همه دست به دست هم دادند تا این اتفاقات بیافتد. مردم خودشان همه چیز را می‌دانند و لازم نیست من، رحمتی یا منتظری به آنها بگوییم چه کسی باعث این مشکلات است. من به شعارها کاری ندارم، ولی وقتی تیم ما به این مرحله از آسیا رسیده، باید حمایت شود. 

اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد که ابراهیمی از استقلال قرارداد به دلار خواسته باشد چون او اصلاً بحث مالی با باشگاه نداشت. او خودش تصمیم‌گیرنده است و یک بازیکن ۳۰ ساله قطعاً خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد. 

مجید حسینی در جام جهانی بازی کرده و طبیعی بود که برایش پیشنهاد بیاید. من فکر می‌کنم مقصر همه این اتفاقات جام جهانی بود که باعث شد بازیکنان ما جدا شوند(باخنده). 

* میلاد زکی پور

استقلال مظلوم است اگر نبود الان این شرایط را نداشتیم. هواداران خودشان می‌دانند چه خبر است برای همین شعار می دادند.

نمی‌‌گویم وزیر ورزش مقصر است اما مسئولان باید توجه بیشتری داشته باشند تا این وضعیت پیش نیاید، چند روز دیگر با السد بازی داریم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا انتظارات هواداران را برآورده کنیم امیدوارم بازیکنان باتجربه‌ای به تیم اضافه شوند البته شفر هم کار خودش را بلد است.

* علی کریمی

بازی سخت و سنگینی برای من بود اما تلاش می‌کنم در مسابقات آینده به فرم ایده‌ال بدنی برسم. سبک بازی پیکان در سال‌های گذشته همین بوده آنها فوق‌العاده فشرده و دفاعی بازی می‌کنند و به دنبال ضدحمله هستند که در یک مورد هم تقریباً موفق بودند، اما ما سعی کردیم بازی را باز کنیم تا به گل برسیم، اما نشد. شرایط خوبی برای آماده‌سازی پیش‌فصل نداشتیم.

به خاطر حمایت‌های هواداران تشکر می‌کنم، تیم جوانی داریم اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا برای استقلال افتخارآفرینی کنیم آنها هم باید صبور باشند چون نیازمند زمان برای هماهنگی بیشتر هستیم.

اگر اینطور که در رسانه‌ها مطرح شده است بود، امروز نمی‌توانستم بازی کنم با کمتر از 10 جلسه فیزیوتراپی که فشرده نبود و تمرین معمولی بازی کردم،‌امروز شرایط بدنی خوبی نداشتم،‌اما در ماه‌های گذشته به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست دادم مشکل دارم اما منعی برای بازی کردن ندارم امروز هم  خدا را شکر خوب بود.

در خصوص اینکه چرا درخواست تعویضش را داشتم همانطور که گفتم کمتر از 10 جلسه با تیم تمرین کردم اما سعی می‌کنم در هفته‌های آینده با فشار بیشتر به فرم ایده‌ال برسم، ان‌شاءالله که مشکلی پیش نیاید.

در واقع من تا چهارشنبه شب قرارداد نداشتم که خطرناک بود به خاطر هواداران استقلال در اردوی ترکیه همراه با تیم تمرین و بازی کردم و منتظر بودم قراردادم عملی شود چون اگر خدایی ناکرده اتفاقی می‌افتاد فکر نمی‌کنم کسی پاسخگوی من بود برای همین بعد از بازگشت از اردوی ترکیه به تمرین نرفتم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
+1 #1 کامران 1397-05-06 16:13
بله که میدونیم ولی چه سود!؟ امروز وزیر نوچه هاشو فرستاده مصاحبه کنن(ناظمی داورزنی و...)برا تهدید هوادار بیچاره و بغض کرده و عصبانی و گفتن میزنیم و زندان و اعدام و ...! این مملکت ماس پسر وزیر توتالیتر شده و میخواد 30 میلیون استقلالی رو اعدام و یا زندانی کنه!!؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار