محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: عیار فنی شفر امسال مشخص می‌شود زیرا استقلال کمبود بازیکن دارد و او باید این تیم را با جوانانش هدایت کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی استقلال و پیکان از هفته اول لیگ برتر فوتبال صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال به یک هافبک بازیساز که فرمانده میانه میدان باشد نیاز دارد

بازی جالبی نبود، عدم هماهنگی بازیکنان تازه‌وارد استقلال با سایر بازیکنان کاملاً مشهود بود. استقلال به یک هافبک طراح و بازی‌ساز که فرمانده و رهبر این تیم در میانه میدان باشد نیاز دارد. استقلال بازیکنان کلیدی زیادی را از دست داده است و این تیم شرایط خوبی ندارد زیرا با جدایی بازیکنان کلیدی ضربه خورده است. از طرفی دیگر فاصله بازیکنان اصلی با نیمکت‌نشینان استقلال بسیار زیاد است و تفاوت زیادی بین بازیکنان اصلی و ذخیره‌ها وجود دارد.

* استقلال باید مهاجم جذب کند

استقلال در خط حمله کم‌رمق و کم‌جان نشان داد و زهردار نبود، آبی‌پوشان مقابل پیکان با یک مهاجم که روح‌الله باقری بود بازی کردند، خط حمله استقلال باید تقویت شود و مهاجم باید برای استقلال جذب شود. فاصله خطوط استقلال هم زیاد است. استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با شرایطی که دارد روزهای سختی در انتظارش است. البته نباید فراموش کنیم که این بازی اول است و بازی‌های اول هم همیشه سخت است.

* عیار شفر امسال مشخص می شود

عیار فنی شفر امسال مشخص می‌شود زیرا استقلال کمبود بازیکن دارد و او باید این تیم را با جوانانش هدایت کند.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار