وینفرید شفر

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار مقابل ذوب آهن گفت: می‌دانستیم ذوب‌آهن با سبک متفاوتی نسبت به سال قبل بازی می‌کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن از هفته دوم لیگ برتر فوتبال حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. متن این مصاحبه را می خوانید:

* دو گل از روی دو کرنر خوردیم

امروز بازی خوبی از جانب هر دو تیم برگزار شد. ما می‌دانستیم ذوب‌آهن با سبک متفاوتی نسبت به سال قبل بازی می‌کند، با فوتبال بهتر و بازی بلند کمتر. هوا خیلی برای مسابقه دو تیم گرم بود. ما دو گلی که خوردیم روی 2 ضربه کرنر بود، مشکل ما این بود که باید توپ برگشتی را مهار می‌کردیم. در مورد توپ‌های آزاد هم خوشحال نیستم چون خیلی ضربه آ‌زاد داشتیم.

*روح الله باقری بازی به بازی بهتر می شود

هدف ما این است که تیمی جدید داشته باشیم با بازیکنان جوان. رضا آذری یک بازیکن جوان است که به تیم ما اضافه شده است. طبیعی است که تیام را از دست دادیم ولی روح‌الله باقری بازی به بازی بهتر می‌شود.

* ذوب‌آهن جز تیم‌های بالانشین امسال خواهد بود

ما قبل از زدن ضربات کرنر حریف ۲ بار توپ را در وسط زمین از دست دادیم که همان توپ‌ها تبدیل به گل شد. به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم این تیم در ادامه فصل در رتبه‌های بالای جدول قرار بگیرد.

* در بازی با پیکان هم از ضربات ایستگاهی استفاده نکردیم

بابت این موضوع خوشحال نیستم چون چند موقعیت خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد، در بازی به پیکان هم همین شرایط بود، باید کارهایی که در تمرین می‌کنیم را در زمین هم پیاده کنیم.

* در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم باید نتیجه را عوض کنید

در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم باید به زمین بروید و نتیجه را عوض کنید. ما سیستم بازی را تغییر دادیم و یک هافبک دفاعی در وسط زمین گذاشته و دو مهاجم هدف به زمین فرستادیم. به خاطر این بود که توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

* اگر غفوری به جام جهانی می‌رفت عملکردش بهتر هم می‌شد

یکی از مشکلاتی که ما داشتیم این بود که برخی از بازیکنان مثل نویمایر و علی کریمی دیر به تمرینات اضافه شدند و از نظر فیزیکی و بدنی عقب‌تر از سایرین هستند. امروز ووریا غفوری ۲ گل زد و در سمت راست دفاع استقلال بازی کرد و فکر می‌کنم اگر به جام جهانی می‌رفت عملکرد بهتری هم داشت.

به گزارش استقلال نیوز، بعد از آنکه صحبت‌های شفر تمام شد یکی از خبرنگاران اصفهانی به نمایندگی از سایر خبرنگاران خطاب به سرمربی استقلال گفت: آقای شفر ۳ مسابقه است که شما به اصفهان می‌آیید اما در نشست‌های خبری قبل از بازی حاضر نمی‌شوید. ما به احترام شما به این جلسه نشست آمدیم اما به خاطر اینکه از شما ناراحتیم سئوالی نمی‌پرسیم.

در این زمینه محمد حسین زرندی مترجم شفر گفت که پرواز تیم استقلال به اصفهان ۸ شب بود که با تأخیر انجام شد و حتی جلسه هماهنگی مسابقه هم ساعت ۱۰ شب برگزار شد.

احسان بعیدی مدیر رسانه‌ای ذوب‌آهن هم گفت: هماهنگی‌ها برای انجام تمرین به عهده سرمربی تیم است و شفر سرمربی استقلال تشخیص داد که تیمش در تهران تمرین کند.

* در بازی بعد حتماً به نشست خبری قبل از بازی می‌آیم

در بازی بعدی که داشته باشم حتماً در نشست خبری قبل از بازی حاضر می‌شوم. اصفهان شهر زیبایی است که مکان‌های تاریخی زیادی دارد. متأسفم که نتوانستم زودتر به اصفهان بیایم اما در بازی بعدی حتماً به نشست خبری قبل از بازی هم می‌آیم و شما هم قول بدهید که از من سئوال بپرسید. با این حال اکنون نشسته‌ام تا سوال‌هایتان را بپرسید.

* ارتفاع شهر اصفهان چقدر است؟

شفر بعد از اینکه کسی از او سئوالی نپرسید رو به خبرنگاران کرد و گفت: من از شما یک سوال دارم، ارتفاع شهر اصفهان چقدر است؟ ۱۰۰ متر یا ۱۵۰۰ متر؟ شرایط در این ارتفاع برای بازیکنان سخت می‌شود. در این لحظه یک خبرنگار به شفر گفت اما اگر شما زودتر به اصفهان می‌آمدید و تمرین می‌کردید برای بازی آماده‌تر بودید.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 

دیدگاه‌ها  
سجاد
0 #1 سجاد 1397-05-12 00:16
دلیل استفاده نکردن از ضربات ایستگاهی که با عجله و بی دقت ارسال میکنیم یکی مثل جبارف رو کم داشتیم آمد دارم با اومدن نیومار این مشکل هم حل بشه
نقل قول کردن
سیروس پشت هجده
-2 #2 سیروس پشت هجده 1397-05-12 01:20
تفاوت دو تیم در بازیکنان خلاق بود
امروز ذوب با 3 هافبک تهاجمی ( حدادی فر-مسلمان - حسینی ) بازی میکرد اما تیم ما بدلیل کمبود بازیکن در این پست و عدم استفاده از آذری در ابتدا مجبور بود از کناره ها فشار بیاره جایی که از راست وریا - فرشاد / چپ آرمین و میلاد بازی میکردند و در عوض سه هافبک تدافعی کریمی - فرشید باقری و فرشید اسماعیلی که به اجبار اسماعیلی برای پر کردن خلاء پلی میکر جلوتر بازی میکرد فشار و تمام توانشون رو روی حفظ و نگهداشتن بازیکنان خلاق ذوب تو زمین خودشون کرده بودند ، همین روش باعث شد ذوب از کناره ها کاملا بی اثر باشه و از وسط نیز نتونه کار بخصوصی انجام بده و رو بیاره به توپ های بلند و شانس در مصاف های هوایی همچنین توپ های سوم که متاسفانه در این امر موفق بودند.
دوندگی بسیار زیاد هافبک ها و مهاجم هدف استقلال تو این بازی ستودنی بود به ویژه فرشید اسماعیلی
اما برای بهتر بودن باید یه فکر اساسی واسه توپ های هوایی بشه چند فصله داریم از این نقطه ضعف ضربه :-) میخوریم.
امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان جدید بخصوص بازیسازها روند مثبتی رو واسه تیم محبوبمون شاهد باشیم.
در آخر هم آرزوی سلامتی واسه بازیکن جوان ذوب آهن دارم امیدوارم که هرچه سریعتر به آغوش خانواده برگرده و دوباره فوتبالش رو ادامه بده.
نقل قول کردن
شقایق انصاری
-1 #3 شقایق انصاری 1397-05-12 03:04
این خبرنگارا خیلی پرو شدن
نقل قول کردن
شقایق انصاری
-1 #4 شقایق انصاری 1397-05-12 03:05
به نقل از سجاد:
دلیل استفاده نکردن از ضربات ایستگاهی که با عجله و بی دقت ارسال میکنیم یکی مثل جبارف رو کم داشتیم آمد دارم با اومدن نیومار این مشکل هم حل بشه

این فرشید اسماعیلی که خوب ضربه نمیزنه چرا پای ثابت همه ضربات ایستگاهی میشه نیومایر بیاد و آماده بشه مشکل ضربات ایستگاهی حل میشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار