میرشاد ماجدی

پیشکسوت استقلال گفت: از مدیریت باشگاه و کادرفنی تیم باید تشکر کرد که تیم خوبی را برای مسابقات آماده کرده‌اند و بازیکنان جوان و مستعدی در استقلال حضور دارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، میرشاد ماجدی سرپرست پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی ۲ بر ۲ استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تساوی استقلال و ذوب آهن؟

از نظر فنی استقلال مقابل ذوب آهن بی‌نظیر بازی کرد. اگر این تیم در اختیار مربی دیگری بود نمی‌توانست از بازیکنان جوان اینگونه بازی بگیرد. همه بازیکنان استقلال خوب بودند و بازی استقلال مقابل ذوب آهن این مژده را به هواداران داد که با حضور بازیکنان جدید جذب شده استقلال به شرایط مطلوب می‌رسد. از مدیریت باشگاه، مربی و کادرفنی تیم باید تشکر کنم که تیم خوبی را برای مسابقات آماده کرده‌اند و بازیکنان جوان و مستعدی در استقلال حضور دارند. البته آنها باید بدانند که بازی مقابل ذوب آهن پایان کار نیست و کارنامه این بازیکنان در پایان فصل صادر می‌شود بنابراین این مساله را  در ذهن خود دیکته کنند.

* ذوب آهن در نیمه اول بهتر بازی کرد؟

اسم برخی از بازیکنان جوان استقلال را هم من نمی‌دانم و استقلال یک تیم جوان شده است و هرچه زمان بگذرد بهتر بازی می‌کند. بازی دوم بهتر از بازی اول بازی کردند و در نیمه دوم هم از نیمه اول بهتر بودند. خود من هم این دوره جوانی را پشت سرگذاشته‌ام و می‌دانم که بازی‌های اول برای بازیکنان جوان چقدر سخت است. خوشبختانه مربی با استقلال کار می‌کند که به جوانان اعتقاد دارد و به بهترین نحو از بازیکنان جوان استفاده می‌کند.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
0 #1 کامران 1397-05-12 14:45
چرا استقلال دیگه خرید بازیکن رو ادامه نداد!!!؟ ایمن حسین و الحاجی گرو پس چی شد ؟ قول میدم به مشکل بخوریم در خط حمله باید حداقل یکی ازشون رو بخره بیشتر تلاشش رو ایمن حسین بذاره چون هم خیلی جوانه و آینده دار هم با طارق همام هماهنگی کامل داره،، آقای فتحی خواهشا زودتر بخرش تا تراکتور نرفته سراغش و مثل همیشه قیمتش رو چند برابر نکرده،،، البته تا یادم نرفته به میرشاد خان یه درود و خسته نباشی بگم ایشون از بزرگان با ادب و با دانش استقلال و ایرانه
نقل قول کردن
حسین زاده
0 #2 حسین زاده 1397-05-12 17:39
همین آقا میر شاد از استقلال شکایت کرده بود کامران جون
نقل قول کردن
کامران
0 #3 کامران 1397-05-12 21:28
اینو نمیدونستم ببخشی البته ایشون عضو باند قلعه نویی بودن شما درست میگی معذرت
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار