علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: از طریق رسانه ها متوجه شدیم تیام دارد با عجمان مذاکره می کند و به این باشگاه نامه زدیم و خواستیم با بازیکن ما مذاکره نکند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت وگو با رادیو ورزش در خصوص شرایط این روزهای این باشگاه، نقل و انتقالات پیش فصل، قرارداد شفر، وضعیت تیام و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شفر یک مهاجم خارجی می خواهد

تا اینجا بازیکنانی که سرمربی می خواست را سعی کردیم بگیریم. شفر یک مهاجم مرکزی درخواست کرده است. او دو سه پیشنهاد هم داده است تا نفر جدید جای تیام را بگیرد. این بازیکن خارجی است.

* عارف غلامی را نمی خواهیم

من هم از رسانه ها متوجه این خبر شدم. تا اینجا هیچ مذاکره ای با عارف غلامی مدافع سپاهان نداشته ایم و شفر هم درخواستی نداشته است.

* از مبلغ رضایتنامه تبریزی چیزی نمی دانم

در جریان جزئیات مبلغ رضایتنامه مرتضی تبریزی و نحوه پرداخت آن نیستم ولی قرار شد با توافقی که با آقای فتحی شده این مبلغ را به ذوب آهن بدهیم.

* از عجمان خواستیم با تیام مذاکره نکند

از زمانی که کار را شروع کردیم، چند بازیکن وضعیتی مشابه مامه بابا تیام داشتند؛ نفراتی که قرارداد داشتند و می خواستند قرارداد خود را لغو کنند. در درجه اول به بازیکن نامه زدیم که قرارداد دارد و بندهای قرارداد را به آنها یادآور شدیم. به آنها گفتیم اگر واقعا تمایل ندارند بمانند، برای گفتگو به باشگاه بیایند. درباره تیام هم به باشگاه هایی که خواهانش بودند نامه زدیم و اعلام کردیم این بازیکن با ما قرارداد دارد. از طریق رسانه ها متوجه شدیم تیام دارد با عجمان مذاکره می کند و به این باشگاه هم نامه زدیم. از عجمان خواستیم با تیام مذاکره نکند.

* هنوز ITC نیومایر صادر نشده است

درخواست ITC نیومایر را داده ایم. تا این لحظه جوابی نگرفته ایم. چون بازیکن آزاد بوده به نظر می رسد مشکلی پیش نیاید و بزودی ITC او صادر شود.

* ترابزون نمی تواند به ایران پول واریز کند!

آقای فتحی سرپرست باشگاه استقلال قبلا اعلام کرده که بابت این انتقال مبلغ ۳۰۰ هزار دلار به علاوه ۲۰ درصد از حق ترانسفر این بازیکن به استقلال می رسد. فتحی هم الان در ترکیه حضور دارد. یک مشکلی که داریم این است که ترابوزان نمی تواند به ایران پول واریز کند.

* شفر با ما قرارداد دارد و جایی نمی رود

تا این لحظه که با شما صحبت می کنم، شفر چیزی اعلام نکرده است که تمایل دارد در تیم ملی عراق مربیگری کند. ما در سایت باشگاه هم اعلام کردیم که چنین چیزی نیست. شفر با ما قرارداد دو ساله دارد. اینکه یک مربی در سطح شفر با این تجربه تیم های دیگر خواهانش باشند چیز عجیبی نیست ولی نامه ای از فدراسیون فوتبال عراق هم به باشگاه نرسیده است. مطمئنم شفر هم آنقدر مربی حرفه ای هست که اگر چیزی باشد به باشگاه اعلام می کند.

* قرارداد شفر سفت و محکم است

این قرارداد که سفت و سخت هست ولی با شفر به مشکل نمی خوریم. او انسان حرفه ای و اخلاقی است. کما اینکه قراردادش هم خوب است و مشکلی ایجاد نمی شود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار