رضا حسن زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یک جریانی در فضای مجازی شکل گرفته که هر روندی که استقلال طی می کند را مثبت می داند تا به هر کسی که از تیم انتقاد می کند، توهین شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا حسن زاده عضو کمیته فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری مهر، در خصوص نتایج استقلال در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، عملکرد استقلالی ها در نقل و انتقالات، کمیته فنی باشگاه، امیرحسین فتحی، بازیکنان تازه وارد آبی ها، دیدار مقابل تراکتورسازی، لیگ قهرمانان آسیا و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدار مقابل ذوب آهن 

استقلال در دیدار مقابل ذوب آهن نسبت به بازی هفته اول مقابل پیکان بهتر بازی کرد اما باز هم نمی توان گفت بازی خوبی ارائه داد. آنهایی که می گویند این استقلال خوب بود، بازی خوب استقلال را ندیده اند. متاسفم از این که انتظارات را از این تیم آنقدر پایین آورده اند که این بازی خوب تلقی می شود.

* کمبودهای استقلال و نقل و انتقالات ضعیف

در این تیم نه بازیکن خلاق داریم، نه بازیکن طراح، نه بازیکن لیدر و نه بازیکن گلزن. این کمبودهایی است که متاسفانه در تیم به چشم می خورد و این ناشی از عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات است. می گویند این تیم در نقل و انتقالات پول نداشته اما وقتی به خریدهای آن نگاه می کنیم می بینیم ظاهرا پول بوده اما آنهایی که لیست دادند و خرید کردند نتوانستند این پول را خوب مدیریت کنند. من واقعا نمی دانم این لیست را شفر به باشگاه داده که یا بعضی ها خودشان به سراغ این خریدها رفته اند.

* کمیته فنی و کمرنگ شدن آن

ابتدای فصل گذشته در باشگاه یک کمیته فنی تشکیل شد اما رفته رفته این کمیته فنی کمرنگ شد و در نقل و انتقالات هم کاملا ندیده گرفته شد. در صورتی که اگر واقعا به کمیته فنی بها می دادند و بازیکنان مورد نظر را از فیلتر کمیته فنی می گذرانند امکان نداشت چند بازیکن مصدوم و با کیفیت فنی پایین جذب این تیم شوند. قطعا خریدهای بهتری صورت می گرفت. 

* امیرحسین فتحی

فتحی زحمات خودش را برای این باشگاه کشیده است. این باشگاه خیلی وقت است که نیاز به تغییرات مدیریت داشت و من نمی دانم چرا در این خصوص اینقدر تعلل شد. ای کاش فتحی دو ماه پیش به استقلال می آمد. او روزی مسئولیت این باشگاه را بر عهده گرفت که دیگر کار از کار گذشته بود و بازار نقل و انتقالات خالی از بازیکنان بزرگ و تعیین کننده شده بود. 

* بازیکنان تازه وارد

فعلا تبریزی، نیومایر و طارق به جمع بچه ها اضافه شده اند. آنها قبل از پیوستن به این تیم بازیکنان خوبی بودند اما شرایط در استقلال پرسپولیس با تیمهای دیگر فرق می کند و حتما باید شرایط آنها را در این تیم دید تا بتوان در باره آنها قضاوت کرد. من امیدوارم آنها با پیراهن آبی جواب بدهند. اما ترسم از این است که این بازیکنان وقتی با تیم هماهنگ شده و جواب بدهند که دیگر به اندازه کافی امتیاز از دست داده باشیم و از کورس قهرمانی جا مانده باشیم.

* دیداری دشوار برابر تراکتورسازی

تعارف که نداریم. الان در دو هفته ۴ امتیاز از دست داده ایم و اگر یکی دو هفته دیگر هم امتیاز از دست بدهیم عملا از کورس جا می مانیم. با این بازی هم که من در این دو هفته دیدم نمی توانم به راحتی پیروزی مقابل تراکتورسازی را پیش بینی کنم و فکر می کنم هفته سوم هم مشکلاتی داشته باشیم.

* جریانی علیه استقلال در فضای مجازی

خیلی دوست دارم در خصوص این تیم مثبت اندیشی کنم اما شرایطی که می بینم این  اجازه را به من نمی دهد. یک جریانی هم در فضای مجازی شکل گرفته که هر روندی که این تیم طی می کند آن را مثبت می داند و هر کسی که از تیم انتقاد می کند را مقابل هواداران قرار می دهند تا به آنها توهین شود. در حالی که ما پیشکسوتان که جوانی مان را برای این تیم گذاشتیم نه تنها دشمن تیم نیستیم، بلکه هم از آنهایی که در فضای مجازی نشسته و کاری جز توهین به امثال ما ندارند بیشتر فوتبال می فهمیم و هم بیشتر دل مان برای این تیم می سوزد. این جریانات می خواهند جلوی انتقادات را بگیرند و به نظر من دو حالت بیشتر نمی توانند داشته باشند. یا در حق استقلال دوستی خاله خرسه می کنند ونقش دوست نادان را بازی می کنند و یا دشمنان این تیم هستند که در لباس دوست به آن ضربه می زنند. اما من پیشکسوت دلسوز باید حرفم را زده و انتقاد سازنده ام را انجام دهم.

* نگرانی بابت لیگ قهرمانان آسیا

حالا این که لیگ است، نگرانی من از حضور این تیم در آسیا می باشد. تیم ما در بین هشت تیم برتر آسیا قرار دارد اما سئوال من این است که آیا واقعا سطح فنی این تیم در سطح هشت تیم برتر آسیا است؟ آیا نباید بابت نتیجه دیدار با السد نگران بود؟ متاسفانه من خیلی دلم می خواهد که با دید مثبت به اتفاقات و روند این تیم نگاه کنم اما هرچه بیشتر فکر می کنم کمتر می توانم به این فصل در ایران و آسیا مثبت فکر کنم. 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سجاد
0 #1 سجاد 1397-05-14 00:18
متاسفانه مثل دو فصل اخیر داریم بازی های اول از دست میدیم و اخر فصل حسرت این امتیازها و می خوریم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار