مهدی رحمتی

کاپیتان تیم استقلال گفت: در بازی برگشت دست به دست هم می‌دهیم و شاید خدا هم نظری کرد و توانستیم موفق شویم.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم استقلال بعد از شکست مقابل السد از هواداران عذرخواهی و از اینکه تیم فصل قبل حفظ و تقویت نشد گله کرد.

* از هوادارانمان عذرخواهی می کنم

جا دارد از هوادارانمان چه آنهایی که امروز به ورزشگاه آمدند و چه آنهایی که در منزل بودند عذرخواهی کنم. نتوانستیم این برد را به آنها هدیه دهیم و از آنها معذرت می‌خواهم.

* غیرت با فوتبال حرفه ای سنخیتی ندارد!

بحث امید نیست من 3 بار با تیم‌های مختلف به این مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌ام و هر مرتبه به خاطر یک نفر از قهرمانی در این مسابقات باز ماندم. تیمی که امروز مقابل آن بازی داشتیم را همه می‌شناسند. تیمی تا دندان مسلح بود، این تیم از ابتدا کنار هم جمع شده و با هم به اردوی پیش فصل رفته بودند. غیرت یک چیز است، اما شما دیدید که فوتبال حرفه‌ای چه چیزی است. الان فقط شرمندگی برای ما مانده است .

* شاید در بازی برگشت خدا نظری به ما  کند!

دنبال جواب این موضوع که منظورم از یک نفر خاص چه کسی است نگردید، خودتان می‌دانید. من هم الان می‌توانستم اینجا بیایم و مقابل دوربین‌ها گریه کنم اما سرم را بالا گرفتم و می‌گویم شرمنده، در هر صورت فوتبال است و توپ هم گرد. در بازی برگشت دست به دست هم می‌دهیم و شاید خدا هم نظری کرد و توانستیم موفق شویم. در لیگ خودمان هم تازه ابتدای راه هستیم و درست هست در این مسابقه شکست خوردیم، اما بازی‌های زیادی در لیگ برتر و جام حذفی در پیش داریم.

* تیم فصل قبل ما باید حفظ می شد

بله باید تیم فصل گذشته ما حفظ و در کنار آن هم تقویت می‌شد. متاسفانه این کار را نکردیم و فرصت را از دست دادیم.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
+7 #1 مسعود عشق اس اس 1397-06-06 01:55
جناب عقاب شماهم بهتره کم کم فکر خداحافظی باشی و جات به جوانترهای با انگیزه بدی..واقعا گل سوم خودت مقصر 100 درصد بودی..همه تون افتضاح بودید..فقط فرشید باقری کمی باغیرت و کیفیت بازی کرد..غیرت معنایی نداره بزرگوار؟؟برو از بزرگان و پیشکسوتان استقلال بپرس غیرت تو فوتبال یعنی چه..از اصغرخان حاجیلو بپرس.. از سلطان علی جباری که بعد از مساوی تاج گریه میکرد..لامصبا سالی یک میلیارد دارید میگیرید که تو زمین راه برید و سوتی بدید؟؟تو تمرینات نیش تون تا بناگوش بازه و هرهر و کرکر میکنید که بعد به ریش میلیونها آدم بخندید و برید راحت بخوابید...؟؟؟؟غیرت یعنی استقلال و استقلال یعنی غیرت میفهمید؟؟حیف از اینهمه تماشاگر متعصب و آبی دل شما لیاقت اینهمه تشویق ندارید..برید به تجارت و خوشگذران تون برسید..خسته نباشید باغیرت های بامعرفت..خوب آبرومون حفظ کردید....حیف از این پیراهن مقدس آبی خوشرنگ...ناصر خان روحت شاد...
نقل قول کردن
مهدی تاجی
+10 #2 مهدی تاجی 1397-06-06 03:24
بچسب رو نیمکت بی عرضه ترسو
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار