مهدی پاشازاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تعویض نیومایر اشتباه بود. فرشید باقری در فرم خوبش نبود و اگر به جای نیومایر، باقری تعویض می‌شد بهتر بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی پاشازاده کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره شکست استقلال در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* این نتایج بی کفایتی مدیران را می رساند

من در اولین بازی استقلال در لیگ برتر در برنامه زنده تلویزیونی از نحوه بازی استقلال انتقاد کردم، چون امروز را می‌دیدم. هنوز آن موقع باشگاه استقلال تبریزی، همام، نویمایر و گرو را به ترکیب خود اضافه نکرده بود. آن روز گفتم تیم طرفدار دارد و یکسری از مردم با این تیم زندگی می‌کنند. مگر در بازی‌های آسیایی در بعضی از رشته‌ها حذف نشدیم و مسئولان گفتند که یک اتفاق است، این مسائل بی‌کفایتی مدیران را می‌رساند.

* یکسری بازیکنان در حد و اندازه استقلال نیستند

از ابتدا امروز استقلال را پیش‌بینی می‌کردم. با احترام به همه بازیکنان ولی یکسری از بازیکنان در حد و اندازه این تیم نیستند. اینجا استقلال است، شاید یک تیم دیگر 3 گل بخورد مهم نباشد، اما استقلال با بقیه تیم‌ها فرق دارد و طرفداران این تیم گناه دارند.

* مشکلات کشور در ذهن و روان بازیکنان ما تاثیرگذار بوده است

استقلال مقابل السد با کمک و حمایت تماشاگران توانست 20 دقیقه خوب بازی کند و باید بگویم گل‌شان را هم تماشاگران به ثمر رساندند. مسائل و مشکلات کشور روی همه چیز تاثیر گذاشته و حتی در ذهن و روان بازیکنان ما هم تاثیرگذار بوده و بازیکنان‌مان نمی‌توانند صددرصد به فوتبال فکر کنند. 

* تعویض نویمایر اشتباه بود

همام و نویمایر در این دیدار خوب بازی کردند و تعویض نویمایر اشتباه بود. فرشید باقری در فرم خوبش نبود و اگر به جای نویمایر، باقری تعویض می‌شد بهتر بود. بهترین بازیکن استقلال در این دیدار روزبه چشمی بود که در حد و اندازه استقلال و لیگ قهرمانان آسیا ظاهر شد و بقیه بازیکنان به هیچ وجه خوب ظاهر نشدند. 

* شفر به بازی برگشت هم امیدی ندارد

به هیچ وجه قابل مقایسه با السد نبودیم. وقتی که 20 دقیقه تا پایان بازی فرصت داریم و شفر روی نیمکت می‌نشیند یعنی به کار مدیران تیم و اینکه بازیکنان جدیدش دیر به تیم اضافه شدند، اعتراض دارد و نشان می‌دهد که به بازی برگشت هم امید ندارد. متاسفانه باید از الان استقلال را تیم حذف شده این مرحله بدانیم.

اخبار باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
+1 #1 کامران 1397-06-06 13:56
این تیم بی صاحب ترین و بیکس ترین تیم دنیاست، سه چهار ساله آب خوش از گلوی 30 میلیون هوادار پایین نرفته هرچی هم صبورتر میشیم بازیکنها و مربیان و مسئولان وزارتی گستاخ تر میشن و میلیاردها تومن رو با پورسانت و زیرمیزی و حق اسپانسری و ... رو با بازیکنان بی کیفیت تقسیم میکنن و یه بازیکن 200 میلیونی مصدوم رو با 3 یا 4 میلیارد میبندند اونم 4 ساله!! بشرطی که 60 درصد قرارداد رو خودشون ببرن! و هزار فساد دیگه که پدر استقلال رو درآوردن و تا 3 یا 4 سال دیگه هم درست نمیشه چون یه تیم بدهکار و گرفتار هستیم که وزارت با خاک یکسان کرده تیم رو.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار