مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ما از نظر مدیریت فوتبالی آنقدر ضعیف هستیم که حتی نمی‌توانیم بازیکنان خودمان را حفظ کنیم چه برسد به اینکه بازیکنان جدید به تیم اضافه کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص ارزیابی‌اش از عملکرد تیم استقلال در دیدار با السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدار استقلال و السد؟

بازی خوبی برای ما نبود اما قطری‌ها خوب کار کردند.استقلال در اکثر دقایق بازی زیر سلطه السد بود و خط دفاع و هافبک های استقلال اصلا به وظایفشان درست عمل نکردند. روی یک اتفاق فوتبالی و در شرایط غیر فنی به گل رسیدیم و در حالی که می‌شد با مدیریت بازی به فکر زدن گل دوم باشیم اما همه چیز تحت تاثیر اشتباهات شفر و بازیکنان قرار گرفت. اگر بخواهیم از نظر اصولی به قضایا نگاه کنیم باید بپذیریم که استقلال توان رقابت با السد را نداشت. شما قیمت بازیکنان السد و استقلال را قیاس کنید تا متوجه همه چیز شوید.سقف قرارداد بازیکن تیم ما نهایتا 200 هراز دلار است ولی بازیکنان آنها قرارداد 2 میلیون دلار.ما از نظر مدیریت فوتبالی آنقدر ضعیف هستیم که حتی نمی‌توانیم بازیکنان خودمان را حفظ کنیم چه برسد به اینکه بازیکنان جدید به تیم اضافه کنیم.

* چرا بازیکنانی مثل باقری، اسماعیلی، سهرابیان و دانشگر اینقدر سینوسی عمل می‌کنند و در یک بازی خوب هستند و دوباره افت می‌کنند؟

این دقیقا همان بحث حرفه‌ای بودن بازیکنان است. این عملکرد بازیکنان نشان می‌دهد که برخی از بازیکنان ما حرفه‌ای و بین‌المللی نیستندو تفاوت‌ها در اینگونه مواقع مشخص می‌شود.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
0 #1 کامران 1397-06-07 01:54
من که از دانشگر و سهرابیان بازی خوب که هیچ یه بازی متوسط هم ندیدم!! میشه بگید منظورتون از خوب کدوم بازیشونه!!!!!!!!!؟
باز هم خدا لعنت کند افتخاری و توفیقی بی همه چیزو، و صد البته صد هزار البته شخص وزیره کثافت پرسپولیسی که موذیانه و زیرپوستی داره مثل موریانه توسط مزدورهاش استقلال رو از بیخ ویران میکنه! خدا بخاطر این بغض ها و اشکهای 30 میلیون هوادار ازتون نگذره و تو همین دنیا هم حساب پس بدین و آه همه ما دامنتون رو بگیره
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار