torabpoor 02 copy

پیشکسوت استقلال گفت: هرگز تصور این بازی بد و ضعیف را نداشتم و فکر می کردم در نهایت با این تیم در تهران به تساوی برسیم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، حسین ترابپور پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شکست استقلال برابر السد، عملکرد دروازبانان دوتیم و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* نتیجه دیدار استقلال برابر السد؟

هیچ موقع شاهد چنین شکستی از استقلال در تهران نبودیم. متاسفانه قراردادهایی که بازیکنان استقلال می بندند غیر حرفه ای است. ما در کشورهای عربی و آسیای شرقی هرگز چنین قراردادهایی را نمی بینیم. این تیم ها با بازیکنانشان قراردادهای چند ساله می بندند، بندهای اضافه در قرارداد ندارند اما ما برعکس آنها هستیم و دیدیم که در قرارداد تیام تمام اختیارات به این بازیکن داده شد که او به راحتی توانست استقلال را ترک کند. در نیمه اول از روی اشتباه خط دفاع و دروازه بان السد به گل دست پیدا کردیم اما هر چه از زمان بازی گذشت، توپ و میدان را به حریف واگذار کردیم و در نیمه دوم شاهد یک بازی بسیار ضعیف از استقلال بودیم و السد توانست از این ضعف استفاده کرده و یک بُرد پرگل را مقابل ما به دست بیاورد. خط دفاع استقلال نقطه ضعف این تیم بود. آنها به هیچ وجه خوب نبودند و بارها با اشتباهاتشان به حریف موقعیت گل دادند که اگر خوش شانس نبودیم، شاید ۶ گلی که مقابل العین سال گذشته دریافت کردیم دوباره از السد می خوردیم.

* آیا فکر می کردید استقلال این چنین ضعیف ظاهر شود؟

هرگز تصور این بازی بد و ضعیف را نداشتم و فکر می کردم در نهایت با این تیم در تهران به تساوی برسیم و ساعت ها بعد از بازی بابت این شکست عصبی و ناراحت بودم.

* عملکرد دو دروازه بان این دیدار؟

گلر السد به جز اشتباهی که مرتکب شد دیگر خطری را احساس نکرد و عملا مهاجمان استقلال نتوانستند حتی یک بار به طور جدی او را محک بزنند، پس بنابراین نمی توانم در مورد عملکرد او صحبت کنم اما در خصوص رحمتی باید بگویم او روی گل سوم اشتباه محرزی انجام داد و عملکرد خوبی نداشت و در مجموع در چند مورد بی تقصیر نبود. البته وقتی یک تیم بد بازی می کند همه مقصر هستند و بیشتر فشار بر روی دروازه بان است ولی در مجموع رحمتی چند موقعیت را هم از مهاجمان السد گرفت واجازه نداد دروازه استقلال بیشتر از این باز شود.

* آیا استقلال می تواند در بازی برگشت این نتیجه را جبران کند؟

اگر علمی و فوتبالی بخواهیم در این مورد صحبت کنیم باید بگویم امکانپذیر نیست و با شرایطی که السد دارد بعید می دانم استقلال بتواند در آنجا سه بار دروازه این تیم را باز کند اما توپ گرد است، اتفاقات زیادی خواهد افتاد و من امیدوارم آبی پوشان بتوانند در قطر باز زدن سه گل به دور بعد صعود کنند.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سجاد
0 #1 سجاد 1397-06-06 23:56
در فوتبال هر چیزی امکان داره ولی نه با این رویه باید تفکر شفر تو زمین پیاده بشه و استرس از تیم کنار گذاشته بشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار