سیدفراز فاطمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در فصل گذشته به انسجام تاکتیکی خوبی رسیده بود، اما در نقل و انتقالات بد کار کرد که این هم به مدیریت قبلی برمی‌گردد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدفراز فاطمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره شکست سه بر یک استقلال مقابل السد قطر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال در نقل و انتقالات بد کار کرد

استقلال در فصل گذشته به انسجام تاکتیکی خوبی رسیده بود، اما در نقل و انتقالات بد کار کرد که این هم به مدیریت قبلی برمی‌گردد. تا زمانی که مدیریت قبلی حضور داشت، باشگاه نتوانست خوب کار کند. امیرحسین فتحی هم زمانی آمد که کار از کار گذشته بود و بازیکنانی چون تیام، جپاروف، امید ابراهیمی، سید مجید حسینی و امید نورافکن جدا شده بودند.

* نباید اجازه می دادند این همه تغییرات ایجاد شود

بازیکنان جدا شده واقعا در استقلال تأثیرگذار بودند و با توجه به اینکه تیم باید شهریور باید به مصاف السد قطر می‌رفت، نباید اجازه می‌دادند که این همه تغییرات ایجاد شود. بازیکنانی هم که آمدند، زمان نیاز دارند تا جا بیفتند.

* شفر نشان داده می تواند تیم را جمع و جور کند

با وجود این شرایط، وینفرد شفر نشان داده که می‌تواند تیم را جمع و جور کرده و به بازیکنان انگیزه بدهد. اگر بازیکنان در استقلال جا بیفتند، در نیم فصل دوم استقلال می‌تواند به ایده‌آل‌هایش برسد. با این حال تیم باید در خط دفاع، هافبک و حمله تقویت شود. اینجا استقلال است و در هر پست دو بازیکن باید باشند تا سرمربی برای ارنج تیم دچار مشکل شود.

 

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

سیدفراز فاطمی: برای آسیا باید تقویت شویم؛ برنده بازی فردا نایب قهرمان می شود!

سیدفراز فاطمی: رقبا دست استقلال را خوانده اند؛ سیاست شفر در قبال رحمتی و حسینی را می پسندم!

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1397-06-14 13:34
هر تیمی آینه و انعکاس تفکرات و عملکرد مدیریت و سرمربی باشگاه است..سهل انگاری و بی خیالی شفر از یک طرف و نامردی و خیانت افتخاری و توفیقی گماشته وزیر لنگی قرمز دوست،استقلال رو از اون اوج آمادگی و اقتدار فنی و روحی روانی به این روز سیاه نشوند..قضایای مدیریتی و این خرابکاری ها که هر سال برای استقلال اتفاق میفته اصلا اتفاقی نیست و تماما برنامه ریزی اون وزارت خونه نامرد برای تضعیف استقلال بزرگست..
شما ببین فتحی خان از 25 روز قبل میاد تو هییت مدیره و قرار مدیرعامل بشه ولی تا روز آخر منتظر و معطل حضرت افتخاری شیطان صفت موندیم.. البته همه اینها درسته ولی به هیچ عنوان دلیل و بهانه ای برای کم کاری و سربه هوا بودن بازیکنان استقلال نمیشود..پیراهن بزرگ و مقدس استقلال خودش یه میلیارد می ارزه و بازیکن نباید به بهانه دریافت پول کم و مثلا 10% درصد قرارداد تو زمین راه برود..آقا چک اسفند به ما دادن!!دادن که دادن مگر نورافکن که الان تو قله فوتبال اروپا بازی میکنه و صدها هزار دلار پول گیرش اومده از کجا و با درخشش در کدوم پیراهن اونجا رسید؟؟یا مجید حسینی و کاوه رضایی؟؟؟
برا همین که میگیم تازه واردها حواس شون باشه تو چه تیم بزرگی اومدن و باید با غیرت و تلاش دوبرابری از تیمهای قبلی بجنگند و حق شون از فوتبال بگیرند..امیدواریم دیگه شاهد این بی خیالیها و کم کاریها نباشیم و بچه های استقلال فقط بفکر درخشیدن با پیراهن آبی و پیشرفت و ترقی باشند نه گرفتن درصد بیشتر قرارداد و تاریخ چک باشگاه..آقای فتحی شماهم ناسلامتی استقلالی هستید و باید مستقل از دستور وزیرک تصمیم بگیرید..1 میلیون دلار طلب استقلال از فیفا چی شد؟؟چرا پول بازیکنان ندادید؟؟طلب اسپانسر چکار کردید..اینها رو باید واضح و روشن برای هواداران بگید..
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار