هادی طباطبایی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مدیران باشگاه با عملکرد فاجعه بار خود عملا استقلال را از نقل و انتقالات محروم کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، هادی طباطبایی پیشکسوت باشگاه استقلال، در خصوص واکنش ها به مصاحبه ی تندی که چند وقت پیش علیه مسئولان باشگاه انجام داده بود توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* مصاحبه من استقلال را از رفتن به بیراهه نجات داد

اعتقاد من بر این است که مصاحبه من  استقلال را به سمت و سو و جهت مثبت هدایت کرد. این باشگاه در چند وقت اخیر در حال رفتن  به مسیر بیراهه بود.

* آقایان مدیر پنجره نقل و انتقالات باشگاه را بستند

تیمی که با آن اقتدار فصل را تمام کرد و ما انتظار داشتیم با صلابت لیگ را شروع کند به این روز افتاد. اگر پرسپولیس پنجره نقل و انتقالاتش  از لحاظ قانونی بسته بود اما در استقلال خود آقایان این پنجره نقل و انتقالاتش را بستند!

* نقل و انتقالات باشگاه بعد از اعتراض هواداران شروع شد

متاسفانه نقل و انتقالات باشگاه در همان روزهای اول اصلا خوب نبود و بازیکنان خوب تیم رفته بودند.اگر دقت کرده باشید زمانی نقل و انتقالات باشگاه استقلال شروع شد که صبر هواداران استقلال بعد از پایان بازی اول تمام شده بود.قبل از آن هیچ اتفاقی برای نقل و انتقالات نیفتاد. دوستان هنوز هم در حال بازی با افکار عمومی هستند.مگر همین آقایان داخل باشگاه نبودند که تصمیم گرفتند در بازی سوپر جام بازی نکنند؟

* فتحی منتظر تزلزل افتخاری و جانشینی او بود

سوپرجام یک بازی نمادین است که در همه جای دنیا برگزار می‌شود. این آقایان خودشان بودند که تصمیم گرفتند در سوپرجام شرکت نکنند. سوال من این است که مگر آقای فتحی همان زمان که می‌خواستند سوپرجام را برگزار کنند در باشگاه به عنوان عضو هیات مدیره فعالیت نمی‌کرد؟ الان این سوال به وجود می‌آید که او منتظر بود پایه‌های میز افتخاری متزلزل شود تا جای او را بگیرد؟

* کسانی که علیه من مصاحبه کردند در باشگاه سِمت گرفتند!

از روزی که مصاحبه کردم و حرف دل طرفداران استقلال را زدم یکسری از آقایان به من انگ سهم‌خواهی زدند. تمام کسانی که علیه من مصاحبه کردند یا در باشگاه سمت دارند یا بعد از آن در این باشگاه سمت گرفتند که این اتفاقات کاملا مشخص است.

دیدگاه‌ها  
کامران
0 #1 کامران 1397-06-20 00:44
دستور اکید وزیر و پسرش رو اجرا کردند که چون پنجره پرسپولیس بسته شده استقلال هم باید بازیکن نگیره!! ولی زمانی ما محروم بودیم پرسپولیس بهترین ها رو گرفت!! استقلال داره بدست یک مثلث کثیف نابود میشه( پسر وزیر، تاج، ساااااکت) و صد البته یارو بچه .....فتاحی که ذاتا پرسپولیسی دو آتیشه است همه هم می دونن!! نمی دونم چطور شده بعد وزارت سلطانی فر همه مسئولان ورزشی بوی قرمز رو میدن و حتی یک استقلالی وجود نداره بینشون! حتی کسی بدون جانبداری هم اینجاها نیست !! خدا وکیلی خیلی عجیب نیست!؟؟؟؟ مشکوک نیست!؟؟؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار