علی چینی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازیکنانی که تازه به تیم اضافه شده اند به زمان نیاز دارند تا با تیم هماهنگ شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی چینی مربی سابق باشگاه استقلال که در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال پیوند اعضاست در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط کنونی استقلال و بازی با السد صحبت هایی کرد  که در ادامه می خوانید:

* بازیکنان جدید به فرصت نیاز دارند

استقلال قبل از شروع فصل تغییراتی داشت و چند بازیکن تأثیرگذارش را از دست داد. در ضمن بازیکنان جدید هم نیاز به زمان دارند تا با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند و شرایط تیم را درک کنند. استقلال بدنسازی را در ترکیه با تمامی نفرات انجام نداد و تنها بخشی از بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند. امیدوارم که شرایط تیم در ادامه مسابقات بهتر شود و بازیکنان ضمن ارتقای بدنی به هماهنگی کامل برسند.

* امیدوارم استقلال قهرمان لیگ باشد

لیگ امسال متفاوت است و تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب‌آهن، پدیده و ... برای قهرمانی تلاش می‌کنند. قطعاً هر تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد، قهرمان خواهد شد و امیدوارم این عنوان به استقلال تهران برسد.

* استقلال برای گل زدن عجله نکند

در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید دید استراتژی شفر برای بازی برگشت چه خواهد بود. استقلال باید منطقی بازی کند و برای گل زدن عجله نداشته باشد، چون ممکن است السد گل بزند و این اتفاق کار تیم را بسیار سخت خواهد کرد. کار استقلال سخت است، ولی صعود غیرممکن نیست و شفر باید از تجربیات 50 ساله‌اش برابر السد استفاده کند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار