پرویز مظمومی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ایرانی ها همیشه کارهای غیرمنتظره انجام می دهند و استقلال هم می تواند السد را با نتیجه دلخواه شکست داده و به دور بعد صعود کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص شرایط کنونی استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال می تواند پیروز دیدار با السد باشد

مطمئناً در بازی برگشت بازی دور رفت رقم نخواهد خورد و استقلال می تواند بازی را با پیروزی به پایان برساند. آبی پوشان در دور رفت غافلگیر شدند و هرگز فکر نمی کردند چنین نتیجه ای آن هم در تهران به دست بیاید اما با توجه به شناختی که از استقلال دارم سال ها در این تیم سرمربیگری کردم و می دانم استقلال همیشه در خارج از خانه بازی بهتر و روان تری از خود ارائه می کند و می تواند نتیجه گل رفت را جبران کند. باید بپذیریم شرایط این بازی سخت است و استقلال روز مشکلی را در پیش خواهد داشت اما ایرانی ها همیشه کارهای غیرمنتظره انجام می دهند و استقلال هم می تواند این بازی را با نتیجه دلخواه به پیروزی رسیده و به دور بعد صعود کند.

* خط دفاعی السد آسیب پذیر است

شفر این روزها شناختی کاملی از بازیکنانش دارد و می داند کدام بازیکن می تواند مقابل السد بدون استرس بازی می کنند. شفر حتماً تیم حریف را به طور کامل آنالیز کرده و می داند که خط دفاعی السد آسیب پذیر است و اگر مهاجمان فشار زیادی بر مدافعان السد بیاورند مطمئنا دروازه این تیم باز خواهد شد.

* استقلال از حضور شش بازیکن در تیم ملی متضرر می شود

مطمئناً استقلال از تعداد زیاد بازیکنان در اردو تیم ملی متضرر شده است زیرا این بازیکنان نمی توانند در کنار تیم بوده، تمرین کنند و به هماهنگی کامل با سایر بازیکنان برسند. البته تیم ملی هم مهم است و همه باید برای موفقیت این تیم دست در دست هم دهند.

* کاش کی روش بازیکنانی که لازم نداشت را در اردوی بعد دعوت می کرد

کی روش تلاش می کند تا تیمش را برای جام ملت های آسیا آماده کند. او از ابتدای حضورش در ایران چنین روشی را دنبال کرده است. اگر چه به طور حتم از شش بازیکن استفاده نخواهد کرد اما کاش به بازیکنانی که نیازنداشت اجازه می داد تا در باشگاه خود تمرین کنند.

* لغو دیدار با نفت مسجدسلیمان را به فال نیک می گیریم

باید این لغو بازی با نفت مسجدسلیمان  را به فال نیک بگیریم زیرا استقلال زمان زیادی برای ریکاوری نداشت و با توجه به شرایط هوایی خوزستان و بازی دو روز بعد استقلال برابر السد، شرایط برای آبی پوشان سخت می شد اما حالا کادر فنی استقلال می تواند از زمانی که در اختیار دارد نهایت استفاده را کرده و خود را آماده دیدار برابر السد کند.

* بعد از سال ها بخشی از مطالباتم را دریافت کردم

بالاخره بعد از سال ها توانستم مطالباتم را دریافت کنم. البته بخش اعظم طلبم را بخشیدم تا بتوانم به مطالباتم دست پیدا کنم. اما خوشحالم که بالاخره مدیری پیدا شد که جواب تلفن ما را داد و توانستیم هم با او صحبت کنیم و هم مطالباتمان را دریافت کنیم.

* فتحی مدیر کاربلدی است

فتحی مدیر کاربلدی است. او سالها کار مدیریتی انجام داده و باید همه پیشکسوتان از او حمایت کنند تا بتواند در راه سختی که در پیش دارد، موفق باشد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار